Joo men vi ha inga butiker som säljer sånt här, lr kanske i ett samhälle en bit härifrån. Måste kolla mer på butikerna![]()
En svart Shoei XR1000 kanske? Om du kan pruta lite...
.
Har en likadan hjälm,men den blev en storlek större efter ett tag,så nu kör med en shoei hjälm istl,den e klockrenJag köpte en sådan här hjälm för någon månad sen o är ganska nöjd med den. Lite högt vindbrus kan jag tycka men enligt mig riktigt snygg. Det är en AGV airtech o kostade 2100+ visir för 400.
![]()
Jag köpte HJC glasfiberhjälm minns inte modell namn den kostade ca 1700:- och passade perfekt på huvudet , efter första turen på ca 2 timmar va jag nästan stendöv av allt brus, det tog ett par timmar innan tinituspipet kom ner i normal nivå. Nu måste jag hitta en annan, så att köpa billigt kan bli dyrt. Är det nån som har en tyst och bra hjälm de kan rekomendera?Fick ett tips om å köpa en Hjc fs 10 å blev helt såld. 2600 är perfekt pris åmen tack för alla andra svar/tips också.
Jag köpte HJC glasfiberhjälm minns inte modell namn den kostade ca 1700:- och passade perfekt på huvudet , efter första turen på ca 2 timmar va jag nästan stendöv av allt brus, det tog ett par timmar innan tinituspipet kom ner i normal nivå. Nu måste jag hitta en annan, så att köpa billigt kan bli dyrt. Är det nån som har en tyst och bra hjälm de kan rekomendera?
.
Glasfiberhjälmar har mjukare frigolit innanför skalet som dämpar huvudet mycket bättre. Medans plasthjälmar studsar mer istället för att dämpa..
En svart Shoei XR1000 kanske? Om du kan pruta lite...
.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand