Har själv POV.1 och är grymt nöjd!! Enkel, smidig och tycker inte att den är direkt klumpig. Har aldrig fastnat för DV-Kamera då jag tycker det tar för lång tid med att få in det i datorn för redigering så alla lösningar med flash-minne har jag kollat på. Testat en "vanlig" mediaspelare (archos) tillsammans med en 580 lins och blir väl helt ok men inte så bra som jag skulle vilja ha.
Allt hänger på hur bra kvalitet man vill ha, bättre kvalitet kostar mer, så enkelt är det. Så POV är väl rätt mycket pengar men blir samma pengar om man ska köpa en DV-kamera med AV-ingång och en bra lins med tillbehör. Eller så får man ta dom lite billigare lösningarna med alla små minneskorts-kameror som kommer nu. Bara tänkte efter på hur mycket man vill lägga ut...
Och nu släpps snart Sonys nya HXR-MC1 för er som vill gå hela vägen direkt!
Allt hänger på hur bra kvalitet man vill ha, bättre kvalitet kostar mer, så enkelt är det. Så POV är väl rätt mycket pengar men blir samma pengar om man ska köpa en DV-kamera med AV-ingång och en bra lins med tillbehör. Eller så får man ta dom lite billigare lösningarna med alla små minneskorts-kameror som kommer nu. Bara tänkte efter på hur mycket man vill lägga ut...
Och nu släpps snart Sonys nya HXR-MC1 för er som vill gå hela vägen direkt!