Bra kopior av märkesklockor i Phuket?

Lomma

Modded
Gick med
10 Sep 2009
Hoj
Ducati S4R 2008, Ducati Monster 900 Sie 2000
Tjena. Jag ska till Phuket över jul och nyår. (Okej bakryttarinnan ska med också).

Tänkte försöka hitta ett par riktigt bra kopior av märkesklockor. Gärna de med "bra" urverk från Schweiz eller HK.

Nu till frågan - är det någon som har koll på var man köpa sådana i tex. Patong eller Phuket city?

Bästa kvalite och givetvis bästa pris kompis!

Tips mottages tacksamt.

Hockenheim

entreprenör
Gick med
7 Jan 2008
Hoj
K5 Bana
Finns "överallt" i Patong.. Varierande kvalitet.
Det är olagligt att sälja kopior där så du får fråga försäljarna om märkesklockorna. Dom har dolda rum i sina affärer med tusentals klockor.

Lycka till :tummenupp

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Glömt inte bort att köpa Foppatofflor också, jag har hört att de finns i både chockrosa och neongult där :tummenupp

Lomma

Modded
Gick med
10 Sep 2009
Hoj
Foppatofflor har jag redan =) Fast svarta, dock låter ju neongult über.

Stekarn - jajamän. Jag tänker inte betala vad en äkta Patek kostar, så en schysst kopia kan funka. Vad fan är fejkewk?

Ingen som har koll på en butik eller adress? Känns ju funkis att bara gå ut och söka men någon borde redan ha gjort fotarbetet och att uppfinna hjulet igen känns onödigt.

Tack för hjälpen ännu så länge.

Lindquist :krama

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Varför vill man ha en fejk ?? jag tycker det skulle kännas väldigt konstigt att gå runt och försöka se ut som man har råd med en dyr klocka när man igentligen inte har det. Men det är så klart helt upp till dig. Lycka till :tummenupp:tummenupp

Lomma

Modded
Gick med
10 Sep 2009
Hoj
Varför vill man ha en fejk ?? jag tycker det skulle kännas väldigt konstigt att gå runt och försöka se ut som man har råd med en dyr klocka när man igentligen inte har det. Men det är så klart helt upp till dig. Lycka till :tummenupp:tummenupp

För att jag tycker att de är snygga men vill inte ge vad en äkta kostar. Det handlar inte om att se ut som att jag har råd med en fast jag ej har etc.

Jag gillar utseendet men inte priset. En bra kopia funkar för mig. En del färgar håret blont och de får ligga ändå. Fejk?

Skit samma - är det någon som kan tillföra ett svar som handlar om min fråga och som skiter i mina motiv?

För övrigt stavas det egentligen och inte igentligen - inte spydigt utan endast upplysningsvis.

:D

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
För att jag tycker att de är snygga men vill inte ge vad en äkta kostar. Det handlar inte om att se ut som att jag har råd med en fast jag ej har etc.

Jag gillar utseendet men inte priset. En bra kopia funkar för mig. En del färgar håret blont och de får ligga ändå. Fejk?

Skit samma - är det någon som kan tillföra ett svar som handlar om min fråga och som skiter i mina motiv?

För övrigt stavas det egentligen och inte igentligen - inte spydigt utan endast upplysningsvis.

:D
Jo jag vet att jag stavar dåligt, dyslexi (felstavat ??) tror jag det heter..

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS