Tältet kan du ju spänna fast i framgaffeln över framskärmen om du har en sånKNOX:en såg ju intressant ut
Pilsner har man i magsäcken helt rätt, men skall man ut 5-6 dagar å åka så måste man ju ha en del skit med sig. Tidigare har jag alltid kört med väskor, men det blir ju lite svårt numera.. Hur man gör med tält, sovsäckar å skit orkar jag inte tänka på...
Tältet kan du ju spänna fast i framgaffeln över framskärmen om du har en sån
Löjligt snygg!
http://www.addnature.com/product.asp?dept_id=0&pf_id=BOBLBEEMEGAAERO
Men satan så dyr!
App app, där ska man ha verktygskittet. Tältet träs med fördel över sissybaren.
http://www.intersport.se/Produkter/Utrustning/Outdoor/Ryggsackar/OUTBACK-40/
Kolla denna ryggsäck från intersport, har haft den en säsong och tycker den funkar kanon, spännrämmar på sidorna gör att du kan dra ihop väskan om du har mindre packning i den vilket gör att man slipper fladder.
Och inbyggt regnskydd är ju kanon med! 40l utrymme och en stadig platta mot ryggen gör att man slipper känna hård knölig packning mot ryggen.
Ett klipp för 850kr tycker jag!
Knox modellen såg grymt praktisk ut. Klämde å kände lite på den på mc-mässan förra året. Smidigt att man kan spänna fast hjälmen om man ska hoppa av hojen å gå en sväng.
Fräck rygga, men som sagt.. kostar apa
Dåså, jag/vi vill ha en ryggsäck som man kan få med sig lite skit till gymmet/stranden/längre dagsturer(macka dricka). Finns det några vettiga för 500kr? Helst iaf under 1000kr skillnad på 300kr bike thn väska och en kriga?! 1600kr??
Skall kolla nu på förmiddagen, stadium, Intersport, team Sportia och bike thn. Tipps mottages väldigt tacksamt! Må väl grabbar(läs hen) för idag lyser solen!
Kriegas R-serie är värd pengarna om du vill ha en bra väska som håller länge. Testa dem hos Bike så märker du. R15 eller R20 räcker för det vardagliga, så man slipper ha stor kluns. Har haft min R15 i några år nu, inte lyckats förstöra den trots mycket användning i smuts, skog och långresor.
motorcycleshop.ie har bra priser och billig frakt jämfört med många andra, via e-bay samt egen site.
http://www.ebay.com/itm/Kriega-R15-...3?pt=LH_DefaultDomain_205&hash=item1c530e5f35
Tack! Du kör mest skogsmaskin, hur är det att köra sporthoj på gata? Lätt hänt att man kliver över 200. Tipps på sådan väska?
Tanken är att även min sambo skall kunna ha den på sig om vi tar en tur, och då kanske aerodynamiken spelar stor roll. Vill inte att hon skall ramla av eller ha ont i nalcken mer än nödvändigt! Skall strax fara till bike och se vad dem har.
Jag vill helst inte köpa någon skit men tycker att väskor för 1500-2000 är lire väl mycket för det lilla användningsområde vi skall ha dem till.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari