Bra MP3-spelare för runt 2000 kr...??

Va ju helt okej ljud i orginallurarna :yoparty

Enda lilla besvikelsen va väll att det tog lite tid o föra över musik....Ett album tog några minuter.... Det går inte snabbare utan USB jojon va?

HJÄLP!!!
SKITEN HAR HÄNGT SIG!!
Vafan är det nu då...
Den va igång, låten va stoppad, så satte jag i den i USB, sen bara hängde den sig!! Displayen är tänd och det står vilken låt som är framme, men det går inte göra nått, den är helt hängd, holdknapen är inte på... vafan är det frågan om??

Kan man lossa batteriet på nått sätt?

Det löste sig! :Bugar
Fanns en liten resetknapp... :tummenupp

Last edited:
NSR_Martin skrev:
Va ju helt okej ljud i orginallurarna :yoparty

Enda lilla besvikelsen va väll att det tog lite tid o föra över musik....Ett album tog några minuter.... Det går inte snabbare utan USB jojon va?

Bra att du gillade ljudet redan nu :tummenupp Det kommer nämligen skilja som dag och natt efter du spelat in lurarna 30 timmar eller så. Det blir MKT bättre då.

Spela in :hihi Lät roligt

Vad ska man tänka på, varmköra ordentligt, inte varva för mycket när dom är kalla, se till att köra med rätt oljeblandning eller vad? :rolleyes:

NSR_Martin skrev:
Spela in :hihi Lät roligt

Vad ska man tänka på, varmköra ordentligt, inte varva för mycket när dom är kalla, se till att köra med rätt oljeblandning eller vad? :rolleyes:

hehehe, det gäller samma som alla andra högtalare. Du kan spela dom hur du vill för att spela in dom. Det funkar att bara ha dom liggande med brus oxå.

Men, är det markant skillnad så man värkligen kommer märka det, eller bara alla förståsigpåare som säger att det KANSKE blir ca 0,12% bättre ljud...?

Satt o lekte lite med equalizern lite, fick till det mkt bättre så nu är det lite goare bas...

EDIT: tog på mig mina lurar som jag har till datorn, vad dom nu heeter, sån där med bygel o muffar på öronen, hehe, fan, va ju sämmre ljud i domma än i dom små som MP3-spelarn har! :Bugar

Last edited:
NSR_Martin skrev:
Men, är det markant skillnad så man värkligen kommer märka det, eller bara alla förståsigpåare som säger att det KANSKE blir ca 0,12% bättre ljud...?

Svar JA, det märks. Alla lurar/högtalare låter lite hårt och inte över lika stort frekvensomfång när dom är helt nya.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick