Bra och billiga ställen och köpa däck

NikkeA

Ny medlem
Gick med
6 May 2012
Nu har jag köpt mig en zx6r -04. Dock dåliga däck.

Så jag undrar om någon känner till bra o billiga ställen där de säljer däck! :D

www.rodamoto.es rekas varmt. Bra priser och enhetsfrakt. Den största fördelen tycker jag som har gjort några beställningar är att däcken är alltid mycket färska(dot). Lycka till med valet av däck :)

http://reifenversand.com/

Fick det tipsat för någon månad sen, och jag och en polare beställde från dem. Några dagars leveranstid och bra pris, min polares beställning gick felfritt men mitt internet flippade ut mitt i betalnings sekunden så pengarna drogs från mitt kort men dem fick aldrig beställningen. Ringde ett kort samtal och dem fixade det med det samma, grym service kunde perfekt engelska ( förvånad tyskarna brukar vara usla )

Kört däckonline förr, sämre service längre leveranstid, högre priser..

lycka till & grattis till hojjen :)

Jag vill bara tillägga att när jag kollat efter däck har ingen leverantör varit billigast på alla olika modeller, så man får bestämma sig för vilket däck man ska ha och sen kolla runt. Jag beställde från däck365 senast, jag köper bara från svenska leverantörer, det känns bäst så.

>Jag beställde från däck365 senast, jag köper bara från svenska leverantörer, det känns bäst så.

Varför?

Jag köpte sportsmart fram/bak till min 990sm, samma dim som till din för 2100:- med frakt från br.nilssons i Hbg. Har legat på hyllan i ett år men det ser inte jag något problem med då de inte sitter så många år på hojen :)
Kolla om de är slutsålda annars fynda till 44%rabatt

Bra och billigare blir det inte

Sant, jag köper själv helst från hojdäck av olika anledningar. Men ibland har de inte det jag vill ha helt enkelt. Sen som det skrevs, både sortiment och pris skiljer. En lev. är inte billigast och bäst på allt.

Nyheter
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick