s9d8as0vjk
Guest
Äh ! Blir nog att testa både Call of Duty och FarCry !
Tack för tipsen grabbar ! Säg till om ni kommer på flera spel
Tack för tipsen grabbar ! Säg till om ni kommer på flera spel
Skalman skrev:FarCry! Det överlägset roligaste pangpang-spelet jag lirat.
The-PatriX skrev:Mej installerar farcry nu igen
Utomhus miljön är helt underbar, synd bara att inte spelet kunde utspela sig vid vattnet hela tidenThe-PatriX skrev:Håller med, grafiken, ljudet är helt fantastiskt, grym AI också (när man kör på svåraste när dom lär sig ens spelstill).
Skjut en kille som står bredvid en annan så slår de larm och hela gänget börjar leta efter dig.
MEN DOCK.
Det finns en sak som fick mig att sluta efter halva spelet, monstrena, fy fasen det förstörde allt, så trött på sådant. Monster och fantasy ska hålla sig till half-life =/.
Värt att tilläggas är ju att Farcry´s grafikmotor "CryEngine" är inte gjord för spel och speciellt inte på "inomhusdelar" så räkna med att det hackar förjävligt inomhus till och från.
Mej installerar farcry nu igen
Edit: Demo finnes här http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/farcry/DemoFarCry.zip
det måste var jag som är lite :kocko då, det är bara se i min avatr, har ju för fan tröjjan bak och fram.Tjoffe skrev:Farcry va lätt att klara utan fusk. Dog "grytan" nångång men annars flöt det på rakt igenom
R1 Uffe skrev:det måste var jag som är lite :kocko då, det är bara se i min avatr, har ju för fan tröjjan bak och fram.
Men hur gjorde du då, vilken svårighetsgrad hade du på ???????måste bara veta hur man gör, det är hur många JÄTTAR som helst där, och dom dödar man inte bara med ett skott???????
Krigge skrev:Doom 3 e hyffsat, Call of duty svinbra så även Farcry. Fick inte fusken och funka på farcry så det tog typ 30 försök på den ökända grytan. Gjorde som alla andra och väntade bakom stolpen i slussen, sen tog jag dom andra med snipern.
abstruse skrev:Är FarCry spelbart på en PIII 800EB, 384MB, Fx5200 128MB eller måste man vänta tills man köpt en P4:a?
abstruse skrev:Är FarCry spelbart på en PIII 800EB, 384MB, Fx5200 128MB eller måste man vänta tills man köpt en P4:a?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|