Bra ställ för bra pris?!

Anubah

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kraschad och såld
abelin skrev:
Skall köpa skinn ställ nu några tips? :va

Furygan! http://www.furygan.fr

Köpte mitt på MC-Hjornet i Köpenhamn http://www.mchjoernet.dk av bröderna Harms farsa (danska roadracingförare, rätt duktiga om jag minns rätt). Jag fick ett racingställ måttbeställt för 10.000 danska kronor och det har klarat två krascher hittills. Gedigen kvalitet och mycket pra passform och säkerhet. "Trophy" hette mitt men det verkar ha utgått nu...

Hur som helst känner jag mig helt trygg i det och tror du skulle känna samma sak, om du orkar åka till Köpenhamn det vill säga - såvitt jag vet finns det ingen svensk återförsäljare.

Lycka till!
 

Gabor

Guest
tips.... prova på affär först, modell och storlekar, sittandes på mc....sen kolla på blocket eller liknande........massor av wannabe knuttar som säljer nya grejor till halva nypriset, skambjud..... dom ska ändå finansiera nytt golfset eller en kajak i år........
 

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
köp i Tyskland på öppet köp, det ska jag göra, om stället inte passar är det bara att skicka tillbaka och byta upp/ner i storlek. jag tänker köpa från www.louis.de ska beställa delbart ställ, knäpuckar, skor, handskar och slutnotan hamnar på bara 4500kr ...ganska billigt.. visst frakt tillkommer, men ska man räkna grovt så kostar samma utrustning i Sverige över 10 000kr, så hur som hellst så tjänar man på det...
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top