Bra tips på första dejten!!!!

Kymi

´Nte redit redi
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
Xr 650R
Ta med henne till garaget, låt henne polera din hoj,du tittar på med en bärs i näven.Hon pröjsar polermedel o bärsen.Vill hon inte, så får du fjäska med att hon får åka med till sommaren.
(Klart du kan åka dit med 240-in, kom bara ihåg att lägga en fetebörn när ni kommer fram.) :rock :2cool .
Mvh en singel.....

Rooki

Troligen inte
Gick med
1 Dec 2005
Hoj
Gixxer 1000 K7
Kymi skrev:
Ta med henne till garaget, låt henne polera din hoj,du tittar på med en bärs i näven.Hon pröjsar polermedel o bärsen.Vill hon inte, så får du fjäska med att hon får åka med till sommaren.
(Klart du kan åka dit med 240-in, kom bara ihåg att lägga en fetebörn när ni kommer fram.) :rock :2cool .
Mvh en singel.....

haha stenhårt om man skulle köra i diket me=) har ju hänt en del gånger nu i vinter kan jag ju meddela
:yoparty

Fattar inte varför du e snigel asså,,, då har du inte testat ditt tips själv antar jag=) för vikken fjälla som hellst skulle la falla för den första dejten :lol

IronMike

Guest
Ut å ta en myspys-promenad i en vintrig skog med massor snö.. Våga ta hennes hand, prata lent och oskyldigt.. Sen tar du hem henne. Då har ni pratat tillräkligt, laga mat tillsammans,. dra på en film sen, drick lite vin. Om hon sen vill sova över hos dig, och alltså inte åka hem, så har du "hela inne". Även om hon kanske inte är sån som hoppar i säng direkt, så har du råd att torska ett försök innan ni somnar,. sen tar du henne hårt på morgonen...

:banana

Rooki

Troligen inte
Gick med
1 Dec 2005
Hoj
Gixxer 1000 K7
IronMike skrev:
Ut å ta en myspys-promenad i en vintrig skog med massor snö.. Våga ta hennes hand, prata lent och oskyldigt.. Sen tar du hem henne. Då har ni pratat tillräkligt, laga mat tillsammans,. dra på en film sen, drick lite vin. Om hon sen vill sova över hos dig, och alltså inte åka hem, så har du "hela inne". Även om hon kanske inte är sån som hoppar i säng direkt, så har du råd att torska ett försök innan ni somnar,. sen tar du henne hårt på morgonen...

Där har du den perfekta 2:a dejten asså,, kan bli riktigt romantiskt.. fan nu blev jag nästan kär där ett tag mike
:)

det kommer nog bli kanon så länge man e sig själv

IronMike

Guest
Rooki skrev:
Där har du den perfekta 2:a dejten asså,, kan bli riktigt romantiskt.. fan nu blev jag nästan kär där ett tag mike
:)

det kommer nog bli kanon så länge man e sig själv
Åhh lycka till *kjam*

:rofl

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Fråga om hon tar den i dajman... Så man slipper obehagliga överraskningar..

Annars är det ju bara att blondera, sälja å skicka till thailand!

Maran

Ny medlem
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
Ska bli
Rooki skrev:
jag funderar på att ta med henne och åka pulka! med lite varm choklad och mackor,,

bowling e ju riktigt kul,,
Pulka låter som :tummenupp om hon har barnasinnet kvar. Tala bara om det för henne innan så hon har chans att klä sig passande. :mattias

Annars är bowling helt OK det med. Då kan ni ju dessutom glo på varandra utan att det liksom märks s a s.

Kymi

´Nte redit redi
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
Xr 650R
Fattar inte varför du e snigel asså,,, då har du inte testat ditt tips själv antar jag=) för vikken fjälla som hellst skulle la falla för den första dejten :lol[/QUOTE]
Nä det går inte, har ingen 240,och sedan är det fjolligt med puts på hojen.Blir ju smutsig nästa gång man kör ju.. :va

Dr.Bike

Guest
Pernell skrev:
Nej nej, fel nr.1! Att vara sig själv är bara tråkigt, mitt Günter-alterego har sååå mkt roligare på date!

:lol

Kanske sant, men det kommer (kanske?) en vardag senare... och du vill nog inte vara ihop med en tjej som faller för ditt alter ego? :rofl

Jag har en del goa tips, men de vore ju synd at avslöja här! ;) Då läser ju alla tjejor dem och så faller de ju INTE sen! SÅ vill du ha tips får du PM:a! :tummenupp

Maran

Ny medlem
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
Ska bli
Dr.Bike skrev:
Jag har en del goa tips, men de vore ju synd at avslöja här! ;) Då läser ju alla tjejor dem och så faller de ju INTE sen! SÅ vill du ha tips får du PM:a! :tummenupp
Men du, så värst många tjejer är det ju inte här, så någon större förlust lär det inte bli. Snälla, några knep kan vi väl få avslöjade? ;)

Dr.Bike

Guest
Maran skrev:
Men du, så värst många tjejer är det ju inte här, så någon större förlust lär det inte bli. Snälla, några knep kan vi väl få avslöjade? ;)

Ho HO Ho...den hundblicken hjälper inte! :lol
Det var NÄRA att jag sa nåt... men näru!!
:hihi

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Jag tänker bara tillföra en klassiker som yttrade sent en kväll mellan 2 polare i ett kök över nattmackor efter krogen.

-du Björn
-ja
-du måste ta dom på brösten...dom gillar det

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Långa farbron skrev:
Jag tänker bara tillföra en klassiker som yttrade sent en kväll mellan 2 polare i ett kök över nattmackor efter krogen.

-du Björn
-ja
-du måste ta dom på brösten...dom gillar det

Långa fabron vet vad han pratar om. :mattias Få det avklarat så fort som möjligt så får du besked omgående om det är nåt att satsa på.

tIgGeR

Häradsbetäckare!
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
Imaginär R1
UrbanTiger skrev:
Han kan ju filma i smyg. Sätt en videokamera på stativ bakom en gardin så att endast objektivet tittar fram. Fixa med avstånd, ljus och sånnt innan du går hemmifrån. En fjärris till kameran är ett måste, ha den i ett snöre runt halsen.

I min strävan att isolera mig från all mänsklig kontakt för att sedemera bli en tjurig gammal gubbe, brukar jag inte nedlåta mig till att berömma mina medmänniskor (eller motmänniskor som jag föredrar att kalla dom)

Men dina kommentarer i denna tråden var förbannat roliga! Lägg av att förstöra min framtidsvision!!!!!!!!!!!!

Jonathan

Guest
tIgGeR skrev:
I min strävan att isolera mig från all mänsklig kontakt för att sedemera bli en tjurig gammal gubbe, brukar jag inte nedlåta mig till att berömma mina medmänniskor (eller motmänniskor som jag föredrar att kalla dom)

Men dina kommentarer i denna tråden var förbannat roliga! Lägg av att förstöra min framtidsvision!!!!!!!!!!!!

Eller så kanske han kan spanka henne med våt persilja. :rolleyes:

wizlow

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2005
Hoj
yamaha rd350
Rooki skrev:
Som rubriken lyder!

har ni några bra tips på vad man kan göra på första dejten!?

visst man kan ju ta en fika och gå på movie,, men har ni något kul tips?
simma lugnt

movie är de sista man ska göra så osocialt de kan bli! du känner henne lika lite när du gick in som när du går ut !

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024