Ja kom igen nu, ge oss alla smaskiga detaljer!!!Nursey skrev:DETALJER!!
Kysstes ni eller?? Meeeerrrrr!!!
Ja kom igen nu, ge oss alla smaskiga detaljer!!!Nursey skrev:DETALJER!!
Kysstes ni eller?? Meeeerrrrr!!!
Nursey skrev:Killarna vill också veta..de försöker bara vara coola o nonchalanta
Rooki skrev:okej då,,, jag återkommer imorrn när ja vaknat till lite=)
men det skulle va kul å se vilken sorts tjejer dom har som tycker man ska ta dom på pattarna och i kysmogylen det första man gör
Rooki skrev:okej då,,, jag återkommer imorrn när ja vaknat till lite=)
men det skulle va kul å se vilken sorts tjejer dom har som tycker man ska ta dom på pattarna och i kysmogylen det första man gör
Tack för kategoriseringen av mig som odefinierbar.Nursey skrev:Killarna vill också veta..de försöker bara vara coola o nonchalanta
Så länge man inte säger k-ordet så är man i hamn!!!Kapten Blåskägg skrev:-Ååh gubben, jag är så kåt..slicka min kysmogyl!
-WTF
UrbanTiger skrev:Även om du inte kan läsa det här FINNPAJSARE (på din ignorelista) så är dina fantasier det närmsta kärlek du någonsin kommer att komma... (pls alla... quota inte detta inlägg så att FINNPAJSAREN kan läsa det).
Rooki skrev:God morgon ¨å gott nytt år allesammans,,,
ja det var görmysigt igår.. vi e väldigt lika i sättet och har liknande intressen typ!
kom väldigt bra överens med henne! va ute å gick i snön i flera timmar å prata å höll iahnd å hade riktigt mysigt..
sen åt vi middag på ett ställe å timmarna bara flög iväg.
hon hade fotbolls träning så vi var tvungna att avsluta efter en massa timmar!
och då blev det självklart en massa kramar å kyssar
så härligt att slippa tänka på mitt ex som har börjat höra av sig igen!
sup me råge inatt fox
catch you on the flipside
Skicka henne länken till den här tråden så slipper du nog det framöverRooki skrev:så härligt att slippa tänka på mitt ex som har börjat höra av sig igen!
Blomquist #14 skrev:Skicka henne länken till den här tråden så slipper du nog det framöver
You're the man! Gott Nytt År!
Hej Putte!Carpe me skrev:Hörru, jag har haft 1 chey va,
å jag hette putte som liten och mittemellan va
jag tror jag vet hur det funkar va
cheyer dom gillar att man tar dom på muttan å tuttarna va
Maran skrev:Rooki! Grattis! Eller nåt...
Hej Putte!
Wow, vilket enormt statistiskt underlag du har, hela en tjej. Jodå, vi gillar att ni tar på oss på muttan och tuttarna, men det finns tillfällen när det funkar bättre resp sämre.
Maran skrev:Uj, det var en lång tråd. Tack för tipset. Eftersom jag inte har läst den tråden är det väl bäst att jag ber om ursäkt nu direkt för säkerhets skull om jag skrev något dumt eller inte fattade något jag borde ha fattat.
Nu har jag läst tråden och nu fattar jag. Det började så fint och gulligt och sedan gick det helt åt h...e. Hur kan man vara så korkad? :kockoLånga farbron skrev:För att Carpe me´s ironi skall gå fram bör man läsa denna tråden
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=61283
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |