R-1000
Live for nothing or die for something
Jag är ute efter en bra hojtjej
Med tanke på att TS har den goda smaken att köra Ducati så tycker jag det är en självklarhet att frun i första hand skall åka Ducati och i andra hand twin. Och då det finns önskemål om nån form av kåpa så är jag mycket förvånad att ingen föreslagit Suki SV650 med halvkåpa.
Men vi vet ju ändå att hon backar på kåpa och landar en urläcker Monster. Kanske en 800 S2r?
Jag tråkar mig och tipsar om en sån som jag har: Ducati monster. Låg, smal och smidig. Jag garvade högt i hjälmen när jag kryssade i trafiken häromdagen, den är så sjukt smidig.
Missade du min fina Foggy-bild?!
Hon är faktiskt lite Ducatifrälst och kollade på en Monster på Biscaya, ska se hur viktigt det blir med kåpa efter vintern..
Men det finns som sagt många cyklar som är fina, vi får se hur det går...
Suck, så mycket konstiga förslag. Hon ska ju självklart ha en sån som jag har!
Jag är 1.76. Lite längre än hon men inte mycket. Sannolikt är jag äldre. Precis som hon älskar jag Ducati. Ducce är så speciellt så älskar man Ducce så är allt annat dåliga förslag. Min make har i olika omgångar föreslagit förnuftiga hojar till mig, men till slut blev jag ägare till en Ducce. Precis som jag drömt om. Efter att jag fick honom att falla för frestelsen och skaffa en Ducati superbike till sig. Kvinnans list och allt det där...
Jag kör en 900SS. Den väger drygt 20 kg mindre än ST2. Jag upplever den sin liten och smidig. Körställningen är inte särskilt upprest men ger inte mig några problem. Jag kör väldigt, väldigt lite stadstrafik, nästan bara landsväg och banor. Har jag bara en vettig fart så håller fartvinden mig uppe och avlastar ryggen. Fungerar fint.
En 900SS från början på 2000-talet har insprutning och ligger precis i den prisklass ni vill ha.
Inget att tveka om. TJÖÖP!!!
Jag kollade på en sån till mig själv faktiskt innan jag bestämde mig för ST2:an.
Men som sagt, ska hon ha nåt så får det nog bli nån Ducce faktiskt. Jag tror inte hon accepterar nåt annat.
Jag får se till att vinna på Lotto eller Triss så kan jag köpa nåra stycken olika...
Vänta nu här? DU köpa? Vare inte tjejen som skulle ha hoj?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|