Undrar hur kul det är att sitta som passagerare om föraren har en sån där på hjälmen?
Är den inte löstagbar? Tyckte att jag såg det i videon. Man sätter väl inte på den om man har passagerare.
Undrar hur kul det är att sitta som passagerare om föraren har en sån där på hjälmen?
ja o det fan inget roligt. jag var jävlig nära döden
som tur körde jag en stor Harley, men med en mindre hoj hade bilen klättret upp på hojen o klämd ihjäl mej
nu hamnade jag ovan på hojen o kassade i ca 50 meter då idioten inte stannade men bara gassade på o försatte tills han fan det för gott att stanna
hade det inte varit för den stora folksamling (mitt i rusningstrafiken) hade jag slagit in skallbenet på han
Nej, det funkar inte så. Gemene man, och kvinna, stirrar på det som är närmast framför, och ser inget varken framför eller vid sidan om det Det märks i synnerhet när man cyklar, och håller samma tempo som bilarna framför, bilen bakom mosar sig förbi, och när jag har försvunnit så upptäcker dom plötsligt bilen jag bromsade för och panikbromsar för att inte smälla den
Eller som i bilköer, det är precis stillastående, kilometervis, men nog fan står det idioter mitt i och tutar hysteriskt på bilen framför för att den inte bara åker iväg
Visst, det är bra att synas, och det mittre höga bromsljuset på bilar har ju effekt, men samtidigt, om man inte tittar, eller ser det man har framför ögonen, så spelar det ju ingen roll. Bilister ser bilar, motorcyklar, cyklar, fotgängare mm går under radarn, och är inget folk ser ändå.Det var ju tråkiga erfarenheter; själv har jag bara blivit trängd ut på vägrenen.
Vad tror ni, team toker och Hoztic, kommer Brakefree ändra bilisternas beteende ?
Visst, det är bra att synas, och det mittre höga bromsljuset på bilar har ju effekt, men samtidigt, om man inte tittar, eller ser det man har framför ögonen, så spelar det ju ingen roll. Bilister ser bilar, motorcyklar, cyklar, fotgängare mm går under radarn, och är inget folk ser ändå.
nope
bilister skiter fullständigt i va som händer runt om dom
JagNågon här på SH som blivit påkörd bakifrån ?
Jag har inte själv blivit påkörd bakifrån.
'Det bästa sättet att bli uppmärksammad i trafiken är att se ut som en polis, för det har allmogen alltid uppsikt efter.
Själv undviker jag att bromsa om jag inte har klart för mig att det är fritt bakåt.
'Det bästa sättet att bli uppmärksammad i trafiken är att se ut som en polis, för det har allmogen alltid uppsikt efter.
Precis.Asså e du på riktigt...
nope
bilister skiter fullständigt i va som händer runt om dom
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|