Jag har försökt i polares garage. Men det har alldrig tgit sig ordentligt. Men min gamla Monark moppe den brann upp må ni troUgglan skrev:Jag ska aldrig elda upp vårt garage!
Jag har försökt i polares garage. Men det har alldrig tgit sig ordentligt. Men min gamla Monark moppe den brann upp må ni troUgglan skrev:Jag ska aldrig elda upp vårt garage!
Det gjorde det. Började med att den läääckte soppa i ett par hundra meter. Sen är polarn där med tändstickor. Hur jag än sprang med moppen min så läckte det ju bara mer och med. Branden var ett faktumUgglan skrev:Fan vad illa!
Trodde att Monark var för surt virke för att elda!
Måste ha rykt en massa!
Såg du videon eller svarade du på första inlägge?Förutom 1-2 6kg pulversläckare så skall man i garage ha en 10L Afff skumsläckare.
Rinner bensin ut skumbeägger man spillet , avdunstningen som ju är det som brinner stoppas.
Så har du tid o fundera hur problemet skall lösas
Sen som komplement eller kanske enda lösning , en sån där skumpistol med behållare man använder vid biltvätt me trädgårdsslangen , yes funkar bra.
Annars kan man köpa afff vätska
Ha missa det heltSåg du videon eller svarade du på första inlägge?
Jag väckte en 20 år gammal tråd ?
Oavsett så var det lite kul när han började plocka isär motorn i ramen efter branden ungefär som om att allt berodde på crossens skick
jo det kan man ,men går det inte skaffa sig en försäkring nu då när olyckan har hänt och sedan lägga det på försäkringen efteråt?
( jag kan inget om försäkringar o grejor )
Denne har inte varit inloggad sedan 2012 men loggar nog snart igen och får svar på frågan som gnagt i denne i nästan 20 års tid.jo det kan man ,
men då heter det försäkringsbedrägari
Sett video i inlägg 24 förresten?jo det kan man ,
men då heter det försäkringsbedrägari
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|