break-up songs för dom gångerna man är aset?

Gorgamel

Medlem
Gick med
3 Nov 2006
Hoj
ZF6N
"Die Motherfucker Die" med Dope funkar oxå väldigt bra då man är allmänt förbannad på allt och alla.

"I don't need your forgiveness
I don't need your hate
I don't need your acceptance
So what should I do
I don't need your resistance
I don't need your prayers
I don't need your religion
I don't need a thing from you

I don't do what I've been told
You're so lame why don't you

Just go
Die Motherfucker die Motherfucker die
Die Motherfucker die Motherfucker die"

Gabor

Guest
250 kg kärleks...

" Fy fan va du är snygg när jag är full
jag har supit hela kvällen för din skull...":yoparty

eller

" håll käften kärring å blanda mig en grogg och håll dig sen till ditt.
jag ska se på trav å tv 1000
sen ska du få pitt " :D

wallen

Slirig
Gick med
29 Oct 2006
Hoj
Ingen ATM
Någon som kan någon break-up song som kan förstärka hatet mot en tjej som verkligen är ett svin? Brukar vara lättare om man kan hata istället för älska när människan är en idiot :/

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Hoj
Thruxton, röd!
Intressant o se vad det lyssnas på "på andra sidan".

Tog i dagarna slut mellan mig och min sambo sen fyra och ett halvt år tillbaks, 6 veckor efter vi skrivit på köpeavtal på vårt första hus.

Kan lungt konstatera att livet kunde varit en smula bättre just nu...

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
Suzuki
Jag vet att det är lönlöst, men vaffan :ligga?
(när du har slutat skratta kan du ju skriva ut och skicka min fråga till dit ex, hon kan också behöva roas)

Shysst att du tänker på henna IAF, istället för att packa hennes grejor i sopsäckar, dränka in med bensin ute på gården och stå och leka med tändaren när hon kommer hem...

på första stycket svarar jag. Nice try, but this :tuttar is into :slicka .

och på det andra svarar jag: nej, hon har inte gjort sig av några bränder. Det har snarare exet före henne. Att jag inte tänkte på det då! Men jag betedde mig civilserat såtilldengrad att jag dumpade hennes crap på hennes trapp, ringde på och bad henne radera mitt nummer. Den slinkan hängde också efter mig i typ ett halvår....

Intressant o se vad det lyssnas på "på andra sidan".

Tog i dagarna slut mellan mig och min sambo sen fyra och ett halvt år tillbaks, 6 veckor efter vi skrivit på köpeavtal på vårt första hus.

Kan lungt konstatera att livet kunde varit en smula bättre just nu...

där fick man perspektiv! det är ett helvete, men det luckras upp med tiden. vad hände?

Last edited:

marsianmejler

Sporthojsnörd
Gick med
31 Aug 2007
Hoj
Suzuki
Någon som kan någon break-up song som kan förstärka hatet mot en tjej som verkligen är ett svin? Brukar vara lättare om man kan hata istället för älska när människan är en idiot :/

lite chick-song-varning över samtliga, men "I hate you so much right now" med Kelis. Eller "fuck it" med eamon funkade asbra för mig då skiten went down för min del.

rihannas "take a bow" eller sichelles "fuck deg" (norska) för när man är mer cynisk och bitter än hatisk.

När det sjunkit in mera så "you oughta know" med alanis morrissette.

gillade "self-esteem" med offspring också. evanescence med "call me when you're sober" passar vid sina tillfällen.

det beror lite på vad bruden gjorde för att du skulle bli lack. borrade en annan?

jag tar inget ansvar för dålig musiksmak. I samband med dump åker allt vett åt helvete.

Kan bidra med vad jag alltid gör för att överleva, funkar alltid skitbra:

1. börja med en veckas fasta (konsultera läkare om du inte är helt frisk)
2. sedan HÅRD fysisk träning (mila par tre ggr i veckan eller gymma satan, kombinera med minutiös råkoll på bra mat och ordentlig sömn) detta hjälper att distrahera hjärnan och hjälper med punkt 3.
3. finn dig snabbt som attan ett booty call. För mig är det svåraste med ett brott att jag hipp som happ blir utan kroppskontakt och ligga. Blir jag det blir jag karaktärssvag och kan slira tillbaka på att limma mot bättre vetande. Bäst funkar ett ex från låångt tillbaka om de är singel. De kan dina sweet spots men grollet är så gammalt att det inte blir kladdigt. I detta fall hade jag en beundrare....
4. Festa i goda vänners lag. Drick gärna men med måtta.
5. RES! Ta dig för saker du skjutit upp!

ledordet är distraktion och levnadsglädje!

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Hoj
Thruxton, röd!
där fick man perspektiv! det är ett helvete, men det luckras upp med tiden. vad hände?

Jadu, efter att ha haft lite kriser i höstas så beslutade vi för att satsa vidare. Det höll i ett halvår. Flickvän(ex) med ambivalenta känslor.
Tuff just nu, men antagligen för det bättre i längden...

När jag var en sådär 17-20 år gammal så var Unbroken - Curtain från skivan Life.Love.Regret, från 93-94 nån gång, den bästa för det du syftar på.

31BMQPR1YPL._AA240_.jpg

Regret will always get you in the end. That's the only piece of truth I have.

Last edited:

Blå R1

Hoppsan, blev visst 1000cc igen
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
ZX 10R -05 och PitPro
Vet att det inte riktigt var syftet men denna tråden är världsmästar tråden i riktigt grym musik..

@Marsianmejler: E det inte ett helvete att vara homo? Jörgen skrev ju ngn gång om vilket problem det är med attraktion iom att han har alla "normala" bekymmer med ragg sen lägger man till att personen för ens passion till 99% chans inte delar ens läggning. E det lika för cheyer?

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...