Dr.Bike
Guest
När stötte man senast på nåt så outsägligt ömkligt, det är i sanning rörande!
(Din syster verkar dock vara en riktig karl).

Ja du det är så sant som du säger det!
Men jag grinade bort min vekhet då.
Många gjorde det inte...
Och av den läxan lärde du dig....?
I egenskap av att vara patenterad Doktor inom området filosofie gynekologie, så skulle jag vilja påstå att det här är kärnpunkten, begynnelsen, och antagligen orsaken till ditt hittills miserabla liv.
Allt som du känner har gått fel, alla de gånger du anat att en liten ondskefull demon sitter osynlig på din axel och ställer till det i allt du tar dig för, alla de gånger du kissat bredvid toastolen och alla de gånger du haft motvind när det snöar, beror på den här händelsen.
Den här twisttanten är din "Pennywise", en elak mördarclown vars enda uppgift är att dra dig i mörkret och gnaga på dina ben, mentalt, så länge du lever.
Jag rekomenderar att du ägnar resten av ditt liv att leta upp denna twisttant och för alltid få frid i själen och ett bra ligg.
Mvh
Dr Fil Gyn Dreggel.
DU är inte bara filmjölksochstofile doktor, du är oxå poet!
Din analys ligger skrämmande nära min dessutom!
Jag SKA leta upp den där (numera tant, då säkert en puma...

Jag har iaf börjat nysta - för ett par år sedan träffade jag på både kokerskan i skolköket, som tog oss barn i örat när vi försökte gömma mat under servietter och mörka att vi kastade den... och senare träffade jag Margot, den elaka tanten i Tunakiosken. Hon som sålde ettöres för två öre och lurade oss barn på pengar...
Kan dessa kvinnor påverkat min egen sexualitet? Min kvinnosyn?
*the plot is thickening*
Last edited: