MC Doktorn
Guest
Deras hemsida är kass framgår det inte var dom säljs eller vilka dimensioner eller hårdhet på däck och ffa var kan man köpa dom.
Vem säljer dom ?
Vem säljer dom ?
Deras hemsida är kass framgår det inte var dom säljs eller vilka dimensioner eller hårdhet på däck och ffa var kan man köpa dom.
Vem säljer dom ?
Det gör väl Roller, eller har du kollat hos han redan?
Allt du vill veta om däcken: http://www.motorcycle-karttires.com/RoadRacing.aspx
Köp dem hos Rollers förstås !
Hur mäter man prestanda och livslängd på bröderna Hörberg?2970340Roller har samt bröderna hörberg. Jag rekomenderar dom stark inte bara för vi är sponsrade utan dom är verkligen asbra, mycket bra prestanda och livslängden är otroligt bra..
Då får de vara en otroligt bra livslängd och ett makalöst grepp.Ringde och hörde priset med Mattias och ETT set kostar hutlösa 4500:-
Ringde och hörde priset med Mattias och ETT set kostar hutlösa 4500:- jag avvaktar
Det är väl iofs Bridgestones rekommenderade utpris, men vill man inte sälja några däck är väl 4500/set rätt pris
Absolut INTE genom SWT Racing!!
/Fürstenhoff.
Svar JA på din fråga!! (inte smygreklam utan ett svar på en fråga)
Har dock endast 180/55 + 120/70 på hyllan men väntar in även 190 som tagit slut!!
/Fürstenhoff.
Finns i 120/70-17 soft medium!!
Finns 180/55-17 + 190/55-17 i soft, medium samt hard!!
/Fürstenhoff.
Körde 2 kval, 1 race och 2 träningar på mitt Pirelli med på tok för högt lufttryck (har jag fått veta nu) så det ska bli spännande att se hur länge de håller med rätt lufttryck.Och dom håller Mycke bättre än Pirelli... har kört två dar på Poznan och två träninga på Falken!!
3050:- gav jag hos min lokale handlare... Och dom håller Mycke bättre än Pirelli... har kört två dar på Poznan och två träninga på Falken!!
Vill ha lite ekonomi i de hela så e de Bridgestone som gäller.
Har inte haft något som helst problem med dessa däck. kör på soft och medium.
// Mathias
Hur mäter man prestanda och livslängd på bröderna Hörberg?
Körde 2 kval, 1 race och 2 träningar på mitt Pirelli med på tok för högt lufttryck (har jag fått veta nu) så det ska bli spännande att se hur länge de håller med rätt lufttryck.
Berätta det för grabbarna i PRO SuperbikeSpinner du inte bort dem så håller dem sämre med lägre lufttryck!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|