BRNO Motogp 2013

Tommy36

Sporthojsnörd
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675R, Suzuki SV1000S
Jag och frun ska till Prag i aug och söndag den 25e styr vi en hyrbil mot BRNO och motogp. Vi tar gärna emot tips och information om man bör vara ute i god tid. Brukar det vara långa köer in? bör man förköpa biljett? Vi tänkte ta plats i gräset och äntligen få njuta av denna cirkus på plats.
//Tommy

Gröön

Trivs på banan!
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 -08 Banhoj, GSX-R 750 Banhoj
Spinner vidare i denna tråden istället!

Ska också till Prag och åka till GP:et på söndagen.:yoparty Blir nog att köpa biljett på plats.

Så hur lång tid tar det med bil när man åker från Prag? Då tänker jag inklusive parkering, biljettköp etc. tills man sitter på vallen.

Hur tidigt bör man va på banan?

Mvh

Fredric

Tommy36

Sporthojsnörd
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675R, Suzuki SV1000S
Hej!

En kanonhelg på BRNO Söndagens race vart torra men strax efter sista racet öste regnet ner på väg tillbaka till Prag då fick vi ochså uppleva vad bilkö var för nåt! Kul att få se detta live för första gången. Jag höll på Kallio så att tummarna blödde och bara skrek när han vann. Det satt ett gäng Finnar framför oss men de rörde inte en min:confused::va Vi hade ochså ett gäng trevliga spanjorer bredvid oss som dock inte var lika muntra när Kallio körde ifrån Torres. Vi fick ochså uppleva dessa fulla tyskar, en kille sov hela söndan i sin solstol men sin öl höll han ändå. Kan rekomenderas.

//Tommy

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...