RSV4:an är roligare. BMW:n snabbare rakt fram, dock ska jag nämna att jag körde om flertalet snabba BMW-förare. Hakade på vid utgång på rakorna och kom om utan enorma problem. Trodde inte jag skulle lyckas med det faktiskt... Dock fanns en del "trimmade" BMW:s som absolut inte gick att rå på.Grymt härlig video! Hur är rsv4:an jämfört med bmw:n? Varför bytet?
Kameran satt lite högt på tanken så jag kom troligen åt den då och då.Varför gungar bilden emellanåt? Rör kameran på sig?
Varför gungar bilden emellanåt? Rör kameran på sig?
RSV4:an är roligare. BMW:n snabbare rakt fram, dock ska jag nämna att jag körde om flertalet snabba BMW-förare. Hakade på vid utgång på rakorna och kom om utan enorma problem. Trodde inte jag skulle lyckas med det faktiskt... Dock fanns en del "trimmade" BMW:s som absolut inte gick att rå på.
Är din med APRC paketet?
Svarar åt han.. nej han har en 2010 som saknar APRC + ca 15hp
Menar du att han har +15 hästar med eller utan aprc??
Shit, saknar hojen Har jag någonsin pengar över igen så ska jag fan parkera en hoj i garaget och ALDRIG sälja den! (behövde sälja RSV4:an pga renovering av huset... suck!). Inte för att jag har mycket tid att köra, men OM jag vill köra så måste det få stå en hoj i garaget redo!
Har du lagt märke till att typ vid varannan växling tror du att du inte har ngn QS... (du gör små handryck vid växlingen)Shit, saknar hojen Har jag någonsin pengar över igen så ska jag fan parkera en hoj i garaget och ALDRIG sälja den! (behövde sälja RSV4:an pga renovering av huset... suck!). Inte för att jag har mycket tid att köra, men OM jag vill köra så måste det få stå en hoj i garaget redo!
Har du lagt märke till att typ vid varannan växling tror du att du inte har ngn QS... (du gör små handryck vid växlingen)
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|