Broke Back MC 2

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
störtskön film, satt och mös alla 10 minuter, bra jävla sommarkänsla på den filmen!

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
det är det som visar att en film håller kvalité. synd att du kom försent. troligtvis va det nån som inte gillade bröst som anmälde filmen. damn them playerhaters.

Filmer brukar inte ligga så länge när man använder välkända kultlåtar. En välkänd Hendrix-låt är tex garanterat kört kan jag säga. Jag är rätt övertygad om att det var ngt upphovsrättsligt :gnissla

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
Filmer brukar inte ligga så länge när man använder välkända kultlåtar. En välkänd Hendrix-låt är tex garanterat kört kan jag säga. Jag är rätt övertygad om att det var ngt upphovsrättsligt :gnissla

du har nog rätt. jag tänkte nog bara på... vad jag nu tänkte på. damn those playerhaters anyway.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
du har nog rätt. jag tänkte nog bara på... vad jag nu tänkte på. damn those playerhaters anyway.

Du kan ju ha rätt iofs, skulle jag vara en gnet som ville ha bort filmen hade jag ju tipsat yt om musiken. Men det är lite spooky vad fort filmer försvinner om de har musik från de stora skivbolagen.

utlandspojken

Brysselkal gor dig STARK!
Gick med
16 Oct 2008
Hoj
08 Honda XR650L
i-cant-see-shit.jpg

Hårn1

BikerBoyz
Gick med
28 Mar 2006
Hoj
eldstorm
det står ju tillochmed anledningen till att den är borta.

"Videoklippet är inte längre tillgängligt på grund av ett upphovsrättsanspråk från tredje part"

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Du kan ju ha rätt iofs, skulle jag vara en gnet som ville ha bort filmen hade jag ju tipsat yt om musiken. Men det är lite spooky vad fort filmer försvinner om de har musik från de stora skivbolagen.
Dom måste ha program som kollar sånt, jag har råkat ut för det jag med.

Hising

BBMC
Gick med
5 Oct 2007
Hoj
R1
det står ju tillochmed anledningen till att den är borta.

"Videoklippet är inte längre tillgängligt på grund av ett upphovsrättsanspråk från tredje part"

Ny ny version är påväg upp precis nu.
Har bytt den musik dom reagerade på så vi testar igen, bollar upp den på lite andra sajter också så den inte kan försvinna.
Återkommer när allt är klart. ;)

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...