Smurf Rider
Noll till himlen på bara några sekunder
Alex, jannica, uffeHåller med, glömt namnen men riktigt sköna lirare
om det är skolan vid golfbanan så tycker jag inte dom var något vidare bra...
nej dem kör på barkarby flygfält
Alex, jannica, uffeHåller med, glömt namnen men riktigt sköna lirare
om det är skolan vid golfbanan så tycker jag inte dom var något vidare bra...
ne, för det meste så sittar han med sin mobil, o gör nåt.. jag får köra tills tiden e slut samma vissa nästa gång
kör på st eriks trafikskola. där är dem inte bara dina lärare utan vänner kursen ut!
om du endå tagit så pass många lektioner och känner att du nästan e där så kan jag rekomendera super intesiv i halstahammar...
Kört själv med tibble i täby där de tog ut 20 elever på gillinge med två lärare varav den ena satt med mobilen. sådant lär man sig inget av... 1 lärare per elev då har du bra skola...
men som sagt.. har du tid och ekonomin superintensiv i halstahammar
Vart körde du innan ?
Vart har du tagit 15 lektioner utan att vara nära en uppkörning? Har du gjort risk1+risk2? Om du inte gjort dom, varför har du inte gjort dom?
Vilka åsikter om din körning har läraren på nuvarande skola ?
Not sent from an iProduct...
Antalet lektioner som någon behöver är starkt individuellt. Det finns de som tar 40 lektioner utan att vara aktuella för uppkörning och det finns de som inte behöver en enda. Det är bara det att när man kollar på ett sånt här forum eller pratar med folk man träffar så skryter de flesta om hur få lektioner de har tagit. Det är mycket få som skulle våga erkänna om de har tagit över 20 lektioner, men det är ändå långt ifrån ovanligt.
Är trafikskolan som trådstartaren gått hos ansluten till STR? I så fall är det mot förbundets policy för mc-utbildning att läraren sitter och leker med mobiltelefonen. Enligt den så ska läraren av säkerhetsskäl vara utrustad med mobiltelefon, som endast får användas i nödfall. Vet inte om det därför kanske kan bli en fråga om ett fall för STRs reklamationsnämnd. I så fall har jag för mig att man måste ta upp det med trafikskolan innan man vänder sig till reklamationsnämnden.
Men om nämnden kan man läsa här: http://www.str.se/Korkort/Reklamationsnamnd/
Inte för att få dig att verka trög men vad vill du med ditt inlägg?
Tråden handlar om en kille som har tagit 15 lektioner på en körskola där han känner att han inte lär sig det han skall. Jag berättar du hur det var på min körskola där min lärare var väldigt bra. Detta gör jag för att inspirera killen att hitta en bra körskola istället för att ge bort en hel del pengar i onödan till giriga trafikskolor.
Sen att du inte är smart nog att lägga ihop 1+1 är ditt problem!
Edit:
Om du hade haft någon aning om vad du pratade om så hade du vetat att det är vid lågfartsdelen av uppkörningen som folk har problem (inklusive mig).
Edit2:
Om du ska skriva team maskin under ditt nick borde du skriva team machine eller lag maskin istället. Inte snyggt att blanda svenska och engelska.
Edit3:
Dumjävel!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha