broms- & kopplingshandtag

Svalle

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2004
Hoj
2002 Suzuki Hayabusa
Halloj!
Har försökt hitta kopplings- och bromshandtag som är svarta eller carbonlook till min zx9 1998 (5-läges ställskruv på båda) men inte lyckats. (På e-bay fanns det någon men dom skickar bara inom USA)
Hörde av mig till bl a Bikersneed och beskrev att jag hade en 98:a och jo, det skulle han fixa....handtagen kom men passar 2000-2003 , så om någon är intresserad av handtag i carbonlook till en billig peng så finns det. Nå, i allafall, vet någon, har någon, eller så , kan ni väl skriva en rad och berätta .
Funderade även på om det skulle vara möjligt att lacka dem svarta själv men vet inte riktigt vilken färg som skulle fungera och hålla sig kvar på aluminium.

Snaaaaaart är det vår!

/Svalle

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Har du ingen reklamations rätt?
Du har ju uppenbart fått fel grejor när du beställt till en 98:a års mod och får som passar till 2000-2003.

benfre

Avdankada RR-åkare. Kanske ERF nästa år?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CR 250 Tvitakt
Svalle skrev:
Halloj!
Har försökt hitta kopplings- och bromshandtag som är svarta eller carbonlook till min zx9 1998 (5-läges ställskruv på båda) men inte lyckats. (På e-bay fanns det någon men dom skickar bara inom USA)
Hörde av mig till bl a Bikersneed och beskrev att jag hade en 98:a och jo, det skulle han fixa....handtagen kom men passar 2000-2003 , så om någon är intresserad av handtag i carbonlook till en billig peng så finns det. Nå, i allafall, vet någon, har någon, eller så , kan ni väl skriva en rad och berätta .
Funderade även på om det skulle vara möjligt att lacka dem svarta själv men vet inte riktigt vilken färg som skulle fungera och hålla sig kvar på aluminium.

Snaaaaaart är det vår!

/Svalle

Finns garanterat de på ebay som kan tänka sig skicka till sverige, fråga dem.

/Fredrik

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
Detta var iof till -94-97 men maila honom och fråga efter -98:ans. Jag har själv köpt av honom och det var snabb leverans. frakten gick på 10€.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept