betsy
Fuck cancer
nån kanske ska alkotesta tant Yasha innan hon får köra nåt annat än radiobil på lördag morgon
Lucky Luke skrev:Joppe och jag pratade om Ikea, avfärd vid 7-tiden.
TroLliS skrev:Inte för att vara stygg nu men vi åkte då absolut inte så fort som du brukar åka
Vi kom t.o.m ikapp gänget som åkte 6 från UA den gången
Lucky Luke skrev:Vi kan ju åka från Ikea tillsammans så får vi se om vi kommer fram olika tider då!
Det viktiga är ju att vi kommer fram om jag kommer en kvart efter så är det ok
Yasha ---> <---- betsybetsy skrev:nån kanske ska alkotesta tant Yasha innan hon får köra nåt annat än radiobil på lördag morgon
TroLliS skrev:Kom å tänka på en sak, om om finns ska man sätt på skjutsgrejen där bak om tjejorna vill åka bakpå eller är det helt onödigt ??
Jag skjutsar men inte så fort som dansken....om inte jag har nån bakpå som tex ina, då åker jag ifrån han med skjuts
Även fast det tjuter å låter bakifrån
Har även en kompis som är lika man märker inte ens att det sitter nån där bak, ganska underligt faktiskt.
När jag åker bak så strätar jag å håller på..........
Så mycke beröm till dom som vågar åka bak överhuvudtaget tycker jag, lär er köra sjalva istället för ni har ju halv vunnet på att kunna känna så att säga
Efter första mjölkningen är 08.00 efter andra mjölkningen är 17.00kortstubina skrev:Du TT du kan ju komma efter mjölkningen. Lucky Luke och jag åker från stan kl: 07.00 för att vara där i tid...
en tjej som jag ska klart vara där !!
Sorry. Jobbar 6.00-17.00, med lunch mellan 11.00-13.30, de 2 ½timmarna hinner man typ dit och hem på, och det orkar man inte när man vart igång sen halv 5 taget.Yasha skrev:När jag pratade med tokdansken (GD), poängterade han att det viktigaste var att det KOM tjejer, inte vilken TID de kom till körningen! Kan du inte, som Ina föreslår, komma se'n?
Vi håller trots allt på till 12 och ska ut och köra en runda se'n. Har du ledigt på söndagen (om någon annan mjölkar) så kan du sova över i Slöddertälje (garageplats ordnas) och hänga med även på söndagsturen!
Heli skrev:Vi kör ju själv! Vill du sitta bak?
Galne Dansken skrev:Instructorzz samling kl. 08:00 - vart vi gennomgår hur vi gör
Vad är DET för knäppheter?!? Det är klart du ska komma!!! Himmel, du behöver max 45 minuter på dig för att ta dig till Tuvängen, seså!bikerwoman skrev:Vetefan om jag orkar upp så tidigt måste ju gå upp 05.30 om jag ska hinna från Sollentuna!!! Jobbar nästa helg så det hade ju varit skönt att sova den här! Ska bestämma mig under kvällen...
bikerwoman skrev:Vetefan om jag orkar upp så tidigt måste ju gå upp 05.30 om jag ska hinna från Sollentuna!!! Jobbar nästa helg så det hade ju varit skönt att sova den här! Ska bestämma mig under kvällen...
bikerwoman skrev:Vetefan om jag orkar upp så tidigt måste ju gå upp 05.30 om jag ska hinna från Sollentuna!!! Jobbar nästa helg så det hade ju varit skönt att sova den här! Ska bestämma mig under kvällen...
kortstubina skrev:Det är jobbigt när det bara är +4 grader ute, vart tog sommaren vägen??? Kl:05,51
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |