Bromsbänk i Sundsvall med air/fuel-meter?

DM

MC-intresserad
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
KTM 1290 SDR -16, KTM 990 SM -08, Yamaha FZR1000 -89, 2 st Yamaha TR1 -81, Honda CB750 -75
Är nyinflyttad i stan och behöver orientera mig lite. Finns det nån bromsbänk med air/fuel-meter i dessa trakter? Vilka mc-handlare finns i denna stad? All info är välkommen! :tummenupp
Danne

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
DM skrev:
Är nyinflyttad i stan och behöver orientera mig lite. Finns det nån bromsbänk med air/fuel-meter i dessa trakter? Vilka mc-handlare finns i denna stad? All info är välkommen! :tummenupp
Danne

Välkommen till Sundsvall och forumet Danne.

Alviks MC är nog de enda som har bromsbänk. www.alviks-mc.com Säljer Suzuki.

Sedan skulle jag självklart rekommendera Moped&Motor :tummenupp www.mopedochmotor.com Säljer Honda, Kawasaki och Triumph. Firar iår 40år i branschen.

Yamaha center. www.yamahacenter.com (Undra om de säljer Yamaha)

Maskin & skotershopen. http://www.skotershopen.com Säljer Aprilia mm.

Det var några jag kom på så där rakt av. Sedan hänvisar jag till gula sidorna.

/ Kenneth

DM

MC-intresserad
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
KTM 1290 SDR -16, KTM 990 SM -08, Yamaha FZR1000 -89, 2 st Yamaha TR1 -81, Honda CB750 -75
Tack för ett snabbt svar! Nu vet man ju lite mer vad man har att röra sig med. Ska bli skoj att börja utforska omgivningarna nu när snön börjat dra bort. Vart ska man ta vägen för att finna fler hojåkare? Har ni nån allmän samlingsplats eller nåt?
Vi ses på vägarna!

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
DM skrev:
Tack för ett snabbt svar! Nu vet man ju lite mer vad man har att röra sig med. Ska bli skoj att börja utforska omgivningarna nu när snön börjat dra bort. Vart ska man ta vägen för att finna fler hojåkare? Har ni nån allmän samlingsplats eller nåt?
Vi ses på vägarna!
Dé vet du :) Se till att monitorera vårt forum här på Sporthoj.com. Här kommer det löpande att informeras om allt möjligt. Om du läser på forumet redan nu har du ju mycket info om Måndagskörningar för allmänheten på Mittsverigebanan, Tisdagsträningar på Mittsverigebanan om du har RR-licens och att NRS www.n-r-s.se kan utbilda dig om du vill skaffa förarlicens, Onsdagskörningar med sporthoj.com från "plattan" (mc-parkeringen) i centrum. Onsdagsträffar med Krantz på Mittsverigebanan..... ja det finns massor av skoj att hitta på här i byn. Återigen, välkommen till Sundsvall :tummenupp

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping