Jag kör på Arashi skivor ifrån kina och samma gör min kompis på sin R1 och ingen av oss har några problem.
Sökte och ställde lite frågor här och där innan jag bestämde mig och fick svar ifrån flera i sverige som använder Arashi skivor på sina banhojer i flera år utan problem.
Jag fastnade lite för dom pga flera som kör samma hoj som mig i andra länder har nämnt dom som bra skivor utan problem.
https://www.ebay.com/str/Arashi-eStore?_trksid=p2047675.l2563
Just det. Arashi hette dom jag köpte till Hondan. Funkade skitbra. 1500kr inkl frakt från Tjina. Bra skit!
Fast om en vill stödja en kommunistdiktatur med subventionerade U-landsbidrag som övervakar allt och alla så de vet vilka de ska tysta ner så är det ju förstås helt i sin ordning att handla från Kina.
Jag är en snål jävel, prutar och vänder på slantarna, närig typ helt enkelt. Fast jag har även principer och en av dessa är att inte handla från Kina, så i mitt fall slår principerna snålheten. Kvalitet eller inte struntar jag i men är övertygad om att det är kasst det mesta.
Att köpa kinesiskt är att stödja att den värld vi lever i, alltså västvärlden, kommer sluta fungera och all tillverkning försvinner och även annan företagsamhet. Sökte kåpglas idag till min blivande racer, Europa ca 500-800 kr, Kina 131 kr med frakt på 80 kr, något stämmer inte här. Jag kan inte skicka ett kåpglas till grannbyn för 80 kr.
Köpte inga glas idag, principer ska hållas även om det är som i mitt fall innebär ekonomisk förlust.
Fast om en vill stödja en kommunistdiktatur med subventionerade U-landsbidrag som övervakar allt och alla så de vet vilka de ska tysta ner så är det ju förstås helt i sin ordning att handla från Kina.
Du driver ju oss stackare mot landet i öst med dina vansinniga överpriser på allt gammal junk som du ärvde långt innan du flyttade från Tumba
Ja dom är så dåliga att du fick dom gratis . Fick du ordning på dom?Jag har ett par Kinaskivor som ser ut såhär. Det är rena s**ten.
Jag skulle gärna vilja att du ger ett exempel på vansinnigt överpris som du fått från oss så jag vet vad ett vansinnigt överpris är. Sen har vi inte ärvt skroten, vi har köpt den.
Sen måste jag nog undra om inte du Chronic vem du nu är tar oss och vår betydelse lite väl allvarligt om du menar att vi driver dig och hela landet mot Kina. Lite som någon slags påklistrad megalomani fast inte från vår sida.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|