Bror-kolfiber!!

Glad.I.Gas

Ny medlem
Gick med
26 May 2003
Hoj
hojlös
Hej hej kära motard-vänner!!

Här kommer en alldeles onödig skryttråd men jag bara måste... Många av er har kanske småsyskon och vet mer än väl vilken pina i baken dessa kan vara!? Dom lånar dyra hjälmen för att åka moped. Dom ska minsann tillochmed låna självaste älsklings-KTM:en, utan vare sig kort el. ålder, för att impa på nån ännu yngre flamma vid korvkiosken. Dom bråkar. Gnäller. Är i vägen osv och sen flyttar man hemifrån.... PUH!!

Men min kära lilla Håkan till yngre odåga har dock med råge upphämtat mycket av det huvudbry han orskat mig!! En dag ringer han och berättar helt lugnt att hans nya praktikplats minsann är på ett företag som jobbar med kolfiber och att han tänkte fixa mina skärmar till hojen... GRATIS!! Det var visst dåligt med jobb och han måste ju lära sig så då fick han göra vad han ville...
-ABSOLUT, kära bror skriker jag!! Din utbildning har aldrig varit så viktig för mi... Hm. Förlåt. FÖR DIG ska det ju vara... :yoparty

Lätt att jag vill ha kolfiber. Eller, snyggt med kolfiber för det är lätt. Eller, lätt att det är snyggt med kolfiber osv. HAHA!!!

En ordlista för er som inte orkade läsa allt!
KOLFIBER: Eng: cauhl-fajjber
Fin: kåålskki-fiberskilainen
Fra: cheul-fibeur
Tys: kohl-fippher

// GLAD.i.gas // :banana

Glad.I.Gas

Ny medlem
Gick med
26 May 2003
Hoj
hojlös
Mr R skrev:
Ska jag gratulera eller vad vill du? :3freak

??

Ja, precis som i alla trådar så gäller väl: Vill DU säga nått så gör det eller annars LÅT BLI!!

Eller vill du kanske att jag smyger med en liten gåta med varje inlägg, med ett frågetecken, som du kan resonera kring för att hjälpa dig att skriva nått??

// Glad.I.Gas //

IO

IBF, Ilari Bjuvander Foto - ilari.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati 999 Race -05, WLC 1942, Yamaha XS-750 -77
Nej men tjena, bor du också i Norrköping... kanske lite cuulfiber till mig med :D

Upp med bilder när det är klart.

Glad.I.Gas

Ny medlem
Gick med
26 May 2003
Hoj
hojlös
IO skrev:
Nej men tjena, bor du också i Norrköping... kanske lite cuulfiber till mig med :D

Upp med bilder när det är klart.

Jajemäns!! Underbara Norrköping!!

Det dröjer lite innan allt är klart (det är ju fortfarande min något missanpassade lillebror som gör jobbet) men sedan kommer bilderna!

Långa farbron skrev:
Innebär detta att du inte kan slå han något mer eller bara så länge han gör sin praktik ?

Haha!! *DILEMMA* :va

Tror nog han får det lugnt under produktionen.

Men sen får han ju hoppas att storebror blir nöjd annars... :fatta!

Jonasson

viam inveniam aut faciam
Gick med
8 Nov 2003
Hoj
625SC Offroad/Motard
Klockrent med småbröder! Själv är jag en lillebror, och jag försöker fortfarande ställa till det för mina två äldre bröder ;)

Kolfiber tillsalu? Klart Norrköping ska ha en hel drös med kolfiberkittade KTM? (Kolla med brorsan ifall han vill tjäna en slant?)

Det är inte MCE han har praktik på?

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...