Brostugan.

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Pga Polisen så är det minimalt med stuntande där numer. Jag tog kort tidigt förra året och var där ett gäng gånger till jag lessnade på att det inte var nåt stuntande + att det är en jävla trängsel oftast. Jag såg *en* wheelie vid Brostugan på hela säsongen och det var spökridaren som kom farande. Kolla stunts där kan man nog glömma för gott men jag tror att onsdag vid Brostugan kommer att leva kvar även om många åker nån annanstans. Det finns några stycken knutters här i Sthlm... Kul att käka en korv och snacka + blänga på andra hojar ibland.

Chrille skrev:
Ett helt gäng idioter träffas på samma ställe, samma veckodag år efter och tävlar i att ställa till jävelskap och sen blir ni förvånade när snuten kommer.

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
gixxer1000 skrev:
Frågade en mc-sheriff om varför dom försöker lam slå hela Brostugan projektet och fick följande till svar;

Det har ju blivit lite vilda västern där nere dom senaste åren med snorungar som driver omkring och dricker pilsner i smyg, stora trafik stockningar nästan ända från brommaplan och utåt, dessutom är det en säkerhets risk jämtemot kungahuset på drottningholm :confused: , med tanke på all trafik som uppstår så kan det vid en ev händelse där ute inte snuten m.m komma dit tillräckligt snabbt samt att dom skall fortsätta att skruva åt tumskruvarna och fortsätta med terrorn eftersom dom vill ha bort allt hoj folk därifrån.

<snip>

Är det verkligen fullt lagligt??? Tar dom bort hojfolket berövar dom ju fiket och korvgubbarna på en stor inkomst. Och om det är på detta sätt så är det ju "hets mot folkgrupp". Det är ju sjukt. :mad:

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
utan motor, med vanliga trampor anno 1994
EBS skrev:
Är det verkligen fullt lagligt??? Tar dom bort hojfolket berövar dom ju fiket och korvgubbarna på en stor inkomst. Och om det är på detta sätt så är det ju "hets mot folkgrupp". Det är ju sjukt. :mad:

Drottningholm är ett skyddsobjekt. Då är ganska mycket lagligt.

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Ok Jin Chun skrev:
Drottningholm är ett skyddsobjekt. Då är ganska mycket lagligt.

Vill inte va sånn. Men om drottningholm skulle bli attackerat så tror jag inte att BIL är det första transportmedlet som sätter in direkt.

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...