Brudar på hoj till Kinnekulle 18/7?

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Tjena tjejer!

Fick följande mejl av Anders Ludvigsson på Bike-Events idag. Kom igen nu, detta blir en kanonrolig grej ju.

Om jag är anmäld :confused: Helt klart :tummenupp

// Åsa.

Hej!

Känner du till att Bike-Events anordnar en bandag för tjejer på
Kinnekulle den 18 juli?
Roadracingföraren Nina Hagen kommer att åka som föråkare samt svara på frågor kring körteknik mm. Du kommer att få konkreta råd och tips av våra instruktörer. Bli en säkrare förare, åk med oss!

Alla hojtyper är välkomna, från 125 till 1800, custom till sport Passa på! Detta är ett tillfälle för er tjejer!

Anmäl dig online på www.bike-events.se

Klicka på "Bandagar 2003" och välj Kinnekulle den 18/7. ... eller ring vår bokningstelefon 0702-140250

Tiden håller på att rinna ut så du måste vara snabb om du vill åka!

Mvh,
Anders Ludvigsson
Bike-Events

Maria

....addicted....
Gick med
2 Jul 2003
Hoj
R6 -07
Och så blev vi en tjej till på forumet!!!

Har nu anmält mig till och undrar vilka fler som ska dit som kommer från Uppsala eller närliggande städer.

Själv har jag planer på att åka torsdag eftermiddag. Andra som ska åka tidigare som vet bra ställe att bo på. Är ju trevligt om vi är flera som bor på samma ställe.

// M

Maria

....addicted....
Gick med
2 Jul 2003
Hoj
R6 -07
:( Tycker faktiskt lite synd om dig!!

Har inte tänkt så mycket på det. Men idag är det precis ett år sedan jag klarade uppkörningen på hoj. Jag kan lova att det var skönt när det var över. Var såååååååååååååååå nervös, men vem är inte det!! ;)

Satte första uppkörningen här i Uppsala, som tydligen inte skall vara en snäll stad att köra upp i. Dock inget jag märkt ännu då jag även klarade körkortet för bil på första försöket.

// M

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Maria skrev:
:( Tycker faktiskt lite synd om dig!!

Har inte tänkt så mycket på det. Men idag är det precis ett år sedan jag klarade uppkörningen på hoj. Jag kan lova att det var skönt när det var över. Var såååååååååååååååå nervös, men vem är inte det!! ;)

Satte första uppkörningen här i Uppsala, som tydligen inte skall vara en snäll stad att köra upp i. Dock inget jag märkt ännu då jag även klarade körkortet för bil på första försöket.

// M

Tyst.. jag ska ju köra upp i U-sala i slutet av Juli...

Fasst jag klarade det ju på andra i Sthlm så va faen...

då ska jag väl ta hojkortet åxå på andra försöket(första i Enköping)

Maria

....addicted....
Gick med
2 Jul 2003
Hoj
R6 -07
Hmmm....
bara två veckor kvar och bara tre på listan!!
Hoppas det är fler än så som har anmält sig.

Som ny på detta vet jag inte vad som gäller. Hur många måste vi minst bli för att det inte ska bli inställt?

// M

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Jag e sugen men vet inte om jag har råd...750 för en dag e mycket pengar, särskilt när jag sparar till en offroad.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tjejer anmälda till körningen på Kinnekulle 18/7:

1) Maria
2) Sportbikerbabe
3) Åsa
4) Yasha :fakta
5)
6)
7)....

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Pratade precis med Marie på Bike-Events och det är så få tjejer anmälda, att det bara kommer att bli en tjejgrupp nästa fredag. Resten (2 gula och en röd tror jag hon sa') kommer att vara fritt ävenför killar att anmäla sig till nu...

Trist tjejer, att inte fler från vår intresseanmälan till B-E kunde hänga med! :(

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Yasha skrev:
Pratade precis med Marie på Bike-Events och det är så få tjejer anmälda, att det bara kommer att bli en tjejgrupp nästa fredag. Resten (2 gula och en röd tror jag hon sa') kommer att vara fritt ävenför killar att anmäla sig till nu...

Trist tjejer, att inte fler från vår intresseanmälan till B-E kunde hänga med! :(

Det är väl rätt okej det också? med en egen grupp alltså?

Var fasen ligger Kinnekulle?? :confused:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
CorbenDallas skrev:
Det är väl rätt okej det också? med en egen grupp alltså?
Det kan man ju tycka... nu vet jag ju inte vilka det är som har anmält sig, förutom Åsa och Sportbikebabe förstås... men blir det som på Knutstorp så har ju vi tre varvat alla andra efter halva passet... Usch, Veronica, nu ska vi vara snälla!

Själv väljer jag nog att köra i blandad grupp om det bara blir en ren tjejgrupp. Och då kan jag ju välja vilken bandag som helst egentligen... :rolleyes:

Enda skillnaden blir ju att det blir fler tjejer att tjöta med i depån mellan passen! :tummenupp

Var fasen ligger Kinnekulle?? :confused:
Fråga inte mig, jag har ingen koll alls!!! :crash

Edit: Förlåt Maria, jag glömde ju dig, men jag vet vare sig hur du kör eller om du var med på Knutstorp, så jag tänkte inte på att du inkluderades i ovanstående påhopp... Inte min mening att vara en kaxpropp... :rodnar

Last edited:

Maria

....addicted....
Gick med
2 Jul 2003
Hoj
R6 -07
Hehe, ja det är ju inget fel på självförtroendet!!

Men tyvärr har du nog rätt i att ni är om mig ganska fort också. Nu drar jag gärna på på rakorna men en annan har ju aldrig kört på bana. Så det kommer bli mest träning för mig att ligga rätt i svängarna.

Men du ska se att jag nog snart ger er en match också. Får jag bara tid och råd att träna så. Och det får jag bara jag får hästen såld.

Synd att det inte räckte med tjejer. :(

//M

CorbenDallas

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Yasha skrev:
Det kan man ju tycka... nu vet jag ju inte vilka det är som har anmält sig, förutom Åsa och Sportbikebabe förstås... men blir det som på Knutstorp så har ju vi tre varvat alla andra efter halva passet... Usch, Veronica, nu ska vi vara snälla!

Själv väljer jag nog att köra i blandad grupp om det bara blir en ren tjejgrupp. Och då kan jag ju välja vilken bandag som helst egentligen... :rolleyes:
[/SIZE]
Jaha, så då passar vi? Ni blir aldirg nöjda ni... :D :D

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
CorbenDallas skrev:
Jaha, så då passar vi? Ni blir aldirg nöjda ni... :D :D
Ni duger alltid! :p Men ibland är det skönt att få köra bara tjejer... Det märktes om inte annat på SMCs körning på Knutstorp. Vi hade verkligen kul! :hej

CorbenDallas

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Yasha skrev:
Ni duger alltid! :p Men ibland är det skönt att få köra bara tjejer... Det märktes om inte annat på SMCs körning på Knutstorp. Vi hade verkligen kul! :hej

Synd bara ni ska ha så svårt att få ändan ur vagnen...

Eva

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
Z750 -07
watson skrev:
VARFÖR SKA ALLA BANOR LIGGA SÅ JVLA LÅNGT BORT??? JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: DISKRIMINERING!!!!!

/FW

Håller med, bor man i Umeå är det långt till det mesta som händer...
Närmast är nog Midlanda ca 25 mil
sedan har vi en par banor i Finland (nära men då kostar färjan 950kr t o r)
sedan har vi Mo i Rana ca 50 mil. Jag var där och körde med Bike-Event i juni och det var kalaskul.

Jag är på MC-semester i Europa och missar denna körning, men jag får nog avverka många kurviga vägar i Spanien och Frankrike =)

Ha så kul ni som åker på denna körning...

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum