Elektron
I can wreck anything
Jag åker på Geléåsen 21-23 juli och har nyss åkt K-kulle så det blir inget K-kulle för mig den 18/7.
Åsa #96 skrev:Tjena tjejer!
Fick följande mejl av Anders Ludvigsson på Bike-Events idag. Kom igen nu, detta blir en kanonrolig grej ju.
Om jag är anmäld Helt klart
// Åsa.
Hej!
Det blev inte tillräckligt många tjejer, så om du ringer till Bike-Events, får du troligtvis till svar att det kommer att finnas 2 gula och 1 röd grupp att anmäla sig till! Även för killar alltså, den 18/7!håkanolsson skrev:Kan du inte mejla tillbaka o skriva att de borde göra en grupp till. En icke könsbunden roadracing grupp kanske. Jag vill köra men jag har fel kön. Och om det blir tunt med folk och ni kanske inte orkar köra hela tiden.
Jag bara önsketänker. Kanske inte tjejer vill komma om killar är där?
Konstigt
Håkan
Yasha skrev:Det blev inte tillräckligt många tjejer, så om du ringer till Bike-Events, får du troligtvis till svar att det kommer att finnas 2 gula och 1 röd grupp att anmäla sig till! Även för killar alltså, den 18/7!
Det verkar som om en del tjejer intve vägar ut på bana första gången tillsammans, med killar, men väl bitna så kan de inte låta bli!!! Efter vad jag förstått så har du också blivit biten?!?
(Det blir en tjejgrupp för de tjejer som anmält sig!)
håkanolsson skrev:OK. Bra.
"..Efter vad jag förstått så har du också blivit biten?!?.."
Ja. Jag hoppas det mattas av till ett lite mer hanterbart "problem"
Tack för infon
Håkan
Åsa #96 skrev:Då ses vi alltså på fredag, eller
Kom fram och säg Hej i sånna fall. Du ser min hoj här ute till vänster <----
Edit: stavfell
Jag körde tisdag och onsdag förra veckan. När var du där?håkanolsson skrev:Jag letade efter er ang RS1-tugg på Geller(annan tråd). Men vi var på olika dagar tror jag. (Funkar kannon o inga frågor längre)]
Inget att diskutera - du kör båda helt enkeltEeeeeh. Så jäkla många banåk-tillfällen så jag har svårt o bestämma mig. Kinnekulle eller bikeweek. Eller båda?
håkanolsson skrev:Eeeeeh. Så jäkla många banåk-tillfällen så jag har svårt o bestämma mig. Kinnekulle eller bikeweek. Eller båda?
Åsa #96 skrev:Jag körde tisdag och onsdag förra veckan. När var du där?
Inget att diskutera - du kör båda helt enkelt
Hmm... ett problem... att behöva smita ut för att få ha kul?!? Det är bara att köra! Kom och brumma lite med mig, Åsa m.fl. på Kinnekulle och se'n är du ju ändå ute och i närheten av Åsen så det är väl bara att stanna ute!!!håkanolsson skrev:...Man kanske kan bara, liksom, smyga sig ut genom dörren runt 03:00 eller nåt. Det borde funka
Yasha skrev:Hmm... ett problem... att behöva smita ut för att få ha kul?!? Det är bara att köra! Kom och brumma lite med mig, Åsa m.fl. på Kinnekulle och se'n är du ju ändå ute och i närheten av Åsen så det är väl bara att stanna ute!!!
Ace Niki skrev:Jag åker på Geléåsen 21-23 juli och har nyss åkt K-kulle så det blir inget K-kulle för mig den 18/7.
Är det inte allmän åkning på BikeWeek då?wheelieman skrev:Vad är det för banåkning på gelleråsen den 21-23? Kan vem som hels anmäla sig?
Yasha skrev:Är det inte allmän åkning på BikeWeek då?
http://www.karlskogamotorstadion.com/bikeweek/bikeweek.htm
Edit: la' till länken...
Yasha skrev:Förresten, är det önskvärt med depåtält på fredag? Kan ta med i så fall...
Tältet måste med hem till tävlingen på lördag... och festen efteråt!!!Åsa #96 skrev:Gärna! Finns det möjlighet att låna till senare i veckan kanske?
wheelieman skrev:Stämmer det att det bara är prenumeranter som får köra på banan?
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|