Nisse Järnet
pschyy =D
hahaha Kulig tråd! Ni har fan rätt i att brudarna kommer ut ur sina iden nu Hmmm....Hur imponerande är en DT125:a?
Nisse Järnet skrev:hahaha Kulig tråd! Ni har fan rätt i att brudarna kommer ut ur sina iden nu Hmmm....Hur imponerande är en DT125:a?
Mcbrud skrev:Det kanske är så att tjejer passar bättre i mindre kläder än i stora ulltröjor... Alltså finns vi på vintern oxå men ni lägger inte märke till oss....
Ace Niki skrev:Fan va jobbigt ni har det stackare Liiiiite lättare för oss tjejer att hitta hojåkande killar
Mattiaz skrev:Om man inte tänder på stora ulltröjor
Tom Byron skrev:Men hallå, jag åker KTM hur porrig är den?? Gör någe fräna trix så löser det sig, R1 är väl ganska lämpligt utgångsläge...... jag har inte ens skjutspinnar ju.
Tinatjejen skrev:Föreslå att de kan få sitta på tanken då
Tom Byron skrev:Som vindskydd? hehehe
När kommer cd´n då?
Tinatjejen skrev:
Tom Byron skrev:Som vindskydd? hehehe
Tinatjejen skrev:jA DET BEROR JU PÅ.. Har flikkan kjol så kan det ju fungera som vindskydd för både det ena och det andra
Tom Byron skrev:"Dansa å häng med sjung med oss låt munen le"........ta dadada....... typ......... ringer det en klocka?
Tom Byron skrev:???????? ........eller "AIR-SCOOP" ifall hon sitter framåt.....
Nä fram för tjejer i skinnställ, det är grejer det!
Tinatjejen skrev:Är faktiskt villig att hålla med dig på den punkten. Kjol går fetbort
Allrahelst på hojen
Rigge skrev:Heda, vi får dra ut på stan och göra lite stoppiesar nån dag! Du är ju upptagen = dubbelt så många till mig
Tom Byron skrev:Btw, spana på en motard nästa gång så får du se hur lätt det blir att sitta på tanken..... inte direkt som en kåphoj lixom
Tom Byron skrev:Lördag kväll!!!!!! Då är jag "ledig" eller ska du dricka sprit??
Tinatjejen skrev:Jag lär väl bli varse det där, då min grabb spanar för fullt efter SM
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari