Brudar

fridolina

Guest
ni killar klagar på att de e svårt å hitta hojintresserade tjejer.. ni skulle bara veta hur svårt de e å hitta (schyssta) hojintresserade killar!!

ni e ju lättare å upptäcka under sommarhalvåret :) gjorde slag i saken i slutet av förra säsongen å blev ihop med en r1-kille så vintern har varit full av dreglande över hojtidningar tillsammans å putsande på våra käraste ägodelar :kär

ni pojkar blir exalterade när våren e här å ni får se flickor i små tajta linnen å push-up. själv gillar jag oxå våren då man äntligen får se coola killar i tajta skinnställ *dregel*
 

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Superfast
fridolina skrev:
ni killar klagar på att de e svårt å hitta hojintresserade tjejer.. ni skulle bara veta hur svårt de e å hitta (schyssta) hojintresserade killar!!

ni e ju lättare å upptäcka under sommarhalvåret :) gjorde slag i saken i slutet av förra säsongen å blev ihop med en r1-kille så vintern har varit full av dreglande över hojtidningar tillsammans å putsande på våra käraste ägodelar :kär

ni pojkar blir exalterade när våren e här å ni får se flickor i små tajta linnen å push-up. själv gillar jag oxå våren då man äntligen får se coola killar i tajta skinnställ *dregel*

Ja det lär ju vara svårt, jämför det med att hitta en schysst brud med samma intresse... Inte samma liga direkt, vi grabbar lirar i elitserien, men det ska vara svårt, annars kan det kvitta
 

fridolina

Guest
Blackninja skrev:
Ja det lär ju vara svårt, jämför det med att hitta en schysst brud med samma intresse... Inte samma liga direkt, vi grabbar lirar i elitserien, men det ska vara svårt, annars kan det kvitta

jo jag tror man oftast förknippar hojåkande tjejer med manhaftiga lönnfeta tanter på glidare.. men va fan, det finns ju massor av normala och trevliga hojtjejer!! oki då kanske inte så många, men vi finns ;) letaletaletaleta!!

fast min kille e mest deprimerad under vinterhalvåret eftersom det enda han tycker e kul e hojar.. försöker pigga upp honom men de e inte de lättaste.. har tagit med honom på hockey, lagat hans favoritmat, köpt hojtidningar, spelat dataspel (han gillar motogp-spelet!) med honom, klätt mig syndigt.. men han blir inte glad förrän säsongen e igång.. va gör jag för fel?! :confused: tips?!
 

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Superfast
fridolina skrev:
jo jag tror man oftast förknippar hojåkande tjejer med manhaftiga lönnfeta tanter på glidare.. men va fan, det finns ju massor av normala och trevliga hojtjejer!! oki då kanske inte så många, men vi finns ;) letaletaletaleta!!

fast min kille e mest deprimerad under vinterhalvåret eftersom det enda han tycker e kul e hojar.. försöker pigga upp honom men de e inte de lättaste.. har tagit med honom på hockey, lagat hans favoritmat, köpt hojtidningar, spelat dataspel (han gillar motogp-spelet!) med honom, klätt mig syndigt.. men han blir inte glad förrän säsongen e igång.. va gör jag för fel?! :confused: tips?!

Byt :rolleyes:

Eller flytta till ex swedieland eller australien, det ska jag ev nästa år :)
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
fridolina skrev:
jo jag tror man oftast förknippar hojåkande tjejer med manhaftiga lönnfeta tanter på glidare.. men va fan, det finns ju massor av normala och trevliga hojtjejer!! oki då kanske inte så många, men vi finns ;) letaletaletaleta!!

fast min kille e mest deprimerad under vinterhalvåret eftersom det enda han tycker e kul e hojar.. försöker pigga upp honom men de e inte de lättaste.. har tagit med honom på hockey, lagat hans favoritmat, köpt hojtidningar, spelat dataspel (han gillar motogp-spelet!) med honom, klätt mig syndigt.. men han blir inte glad förrän säsongen e igång.. va gör jag för fel?! :confused: tips?!

Köp en offroadhoj med endurodubb!!! Då e det röj hela vinter ju!!!!!!! Jag körde min första issäsong i vintras.........HEEEEELNÖJD!!!
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Min erfarenhet av hojtjejer är (nästan) uteslutande otroligt bra. Det som förbryllar mig är att de flesta av dem säger att när de nämner för en kille att de kör hoj drar de flesta öronen åt sig. Själv fattar jag inget :confused: Är så många killar skrämda av starka kvinnor???

Helt underbart med en hojintresserad flickvän ju (hade en sån ett tag :gråta ). Man kan dela det man mest av allt tycker om med någon man älskar/tyckermycketom vilket för mig känns helt otroligt. Sen att fridolinas kille inte ens blir glad av de syndiga kläderna under vinterhalvåret verkar lite knepigt (dra era egna slutsatser).

Vinterhalvåret spenderar jag annars gärna utomhus, antingen i skidbacken, i det snöiga endurospåret eller vilt sladdandes på isen med endurodubben. Helt enligt Dr Tom's recept :tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top