flemming
110 e för sakta
ktmjacke skrev:Vadå humor??????????![]()

Åja försök inte.. dej behöver man inte krusa för att du ska förstå...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SM 570 RR skrev:Mycket märkligt.![]()
![]()
Senaste månaden har jag åkt förbi 4(Fyra) hästransporter som antingen legat i diket omkullvälta med hästar som fått benen avslagna mm mm ,eller så har dom stått dubbelvikta på vägen (europaväg) .
Alla gånger har ett visst kön stått utanför o kliat sig i huvudet.![]()
Att köra bil med släp är inte som att rida ponny :kocko :kocko
Emmi skrev:YamahaJojje, finns dåliga, otacksamma ryttare också. Likväl som skogen är till för att rida i, inte köra hoj i, men jag accepterar hojar i skogen (även om de är där olagligt oftast), acceptera då hästar på vägen. Och ni som blir arga för att hästen blir rädd för en ensam joggare, är det så svårt att sakta ner när ni ser en häst och gå lugnt förbi?
ktmjacke skrev:En fråga till er hästtjejer bara,,,,,,när ni rider en häst,,,,,e det inte svårt att få den o ligga still på rygg då?????????![]()
Aha,du kör den undergivna stilen,trodde du va lite butchigFlamma77 skrev:Nej, nej, nej... Du har missuppfattat...det är svårt att hålla sig själv stilla på ryggen...![]()
Appropå "skitdebatten", så fick jag lära mig när jag var liten och gör det fortfarande vid uppkommen anledning, att man hoppar av hästen och sparkar/skrapar bort högen från gång/cykelbanan. Enkelt!
Det är dessutom viktigt att man även till häst tar hänsyn och framför allt följer regler och skyltning.
Men hästmänniskor är ett konstigt släkte...jag tröttnade ur rejält när jag jobbade som hästskötare och gav upp tanken helt på att bli beridare, bara därför. Alltför många har inte en jävla aning om vad de sysslar med, och många hästar är det direkt synd om...
ktmjacke skrev:Aha,du kör den undergivna stilen,trodde du va lite butchig![]()
He heFlamma77 skrev:*fnys* Jag menade hästryggen...
Butchig? Om man skall sätta mig i ett fack så blir det "girls who ride" Häst, MC och man...![]()
Man of War skrev:Ghaahaha, att ni inte fattar att Flemming bara driver med er...
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning