Brutet revben

Muskelinflamation kan det ju vara... Ska be naprapaten känna efter om det är ben eller muskel som gör ont nästa gång jag är där för justering av nacke och rygg efter ovannämnda vurpa ;)

Jag smackade i asfallten mosade till ett nyckelben och hela högersidan på kroppen fick stryk, jag gjorde det i början av juli och jag vaknar 2-3 gånger varje natt och har ont, så bit ihop.

Jag smackade i asfallten mosade till ett nyckelben och hela högersidan på kroppen fick stryk, jag gjorde det i början av juli och jag vaknar 2-3 gånger varje natt och har ont, så bit ihop.

OK, fler som lider av samma sak. Jaja, får väl ta det som en man då ;). Har dock lärt kroppen att den inte ska snurra runt och lägga sig på mage när jag sover så jag slipper vakna och ligga där det gör som mest ont.

Jag har knäckt mina ribs två ggr vid vurpor, gick inte ens till doktorn, man kan ju inte dricka gips så det kvittar, dom gör i regel ingenting, ont som fan gör det dock och länge.

OK, fler som lider av samma sak. Jaja, får väl ta det som en man då ;). Har dock lärt kroppen att den inte ska snurra runt och lägga sig på mage när jag sover så jag slipper vakna och ligga där det gör som mest ont.

Det är nog tyvärr rätt svar....

Är det brutet där du beskriver så finns där absolut inget att göra utom operation och OP på revbensfrakturer som inte punkterar vitala organ är lika vanligt som sanningsägande politiker....

Sköt din diabetes väl, drick inte sprit, rök inte och rör dig så mycket att det gör lagom ont så har du gjort vad du kan....

Det är nog tyvärr rätt svar....

Är det brutet där du beskriver så finns där absolut inget att göra utom operation och OP på revbensfrakturer som inte punkterar vitala organ är lika vanligt som sanningsägande politiker....

Sköt din diabetes väl, drick inte sprit, rök inte och rör dig så mycket att det gör lagom ont så har du gjort vad du kan....

Hmmm, jag dricker spriter, snusar och gillar att sitta still och kolla på tv... Faktiskt har jag misskött min diabetes en hel del, men det har ändrats och mitt hba1c-värde är på väg ner. Jag dricker väldigt sällan numera, det var värre ett par år sedan.

När jag bröt en jävla massa revben fick jag starka värktabletter för att kunna andas ordentligt och enl läkaren undvika lunginflammation.
Det gjorde jävligt ont att ha halva korgen på ena sidan trasig.
Speciellt när jag låg ner
Inga roliga piller, de jag fick. Var ganska stenad av dem.
Värst var dock när (enl läkarnas expertis) en av frakturerna hoppade och lade sig snett när jag gick nedför en trappa. Då jävlar låg den lille jessen och vred sig ett tag, kan jag lova.
Men om det är ett revben som fått fraktur så se till att du kan djupandas, klarar du dig utan tabletter så kör på det.
Det kan ibland bli knölar som sticker ut ur korgen på dig, men mina har gett med sig ganska mkt.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick