Yep, han gick omkull i esset och sen ut i räcket.On board lab på länken, man kan ha synpunkter på hur Kerbsen ser ut i lågfartsområdet, närheten från banan till hårda hinder etc.
Vad jag förstår så gick ha i backen och sen in i ett Armco.
http://www.youtube.com/watch?v=utigXcK-y9s
Visst blir det så som du skriver att antalet olyckor blir i paritet med antalet tävlingar/träningar/bandagar.
Men jag uppfattar ändå utifrån vad jag sett på avstånd, har aldrig kört bana i UK, att man accepterar en lägre grad av bansäkerhet där än här.
All respekt till killen som förolyckades.
Hur har de lyckats få banan godkänd då? Kinnekulle är ju en dröm i jämförelse och den är inte godkänd här.Efter att själv kört på några banor där och promenerat runt och tittat på andra banor där har de överlag ett väldigt seriösare säkerhetstänkande än i Sverige!
Jo det kan man ju undra. Mallory är en hemsk liten bana. Smal och trångt med avåkningzonerHur har de lyckats få banan godkänd då? Kinnekulle är ju en dröm i jämförelse och den är inte godkänd här.
Olivers mount är en smal asfaltsstrip som ligger i en park i närheten av Scarbourough. Används för racing på klubbnivå.Är inte Mallory den 'sista' av de "real roadracing"-inspirerade banorna? Eller tänker jag på nån annan nu..?
Olivers mount är en smal asfaltsstrip som ligger i en park i närheten av Scarbourough. Används för racing på klubbnivå.
"Real så det räcker och blir över
http://www.youtube.com/watch?v=gMQQziluxtY
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!