Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Tror inte det, är bara 37 och klarar tyvärr bara av att se ett snabbklipp en gång i månaden ungefär. Dom har ju tyvärr oftast fräna cyklar och bra material men dom två tillsammans blir lite väl mycket. Synd.Är det ett tecken på att man blivit (för) gammal när jag tycker att 44T är mest tröttsamma att se och höra?
Japp!Är det ett tecken på att man blivit (för) gammal när jag tycker att 44T är mest tröttsamma att se och höra?
Tror det, pallar inte heller med dom annat än i små doser. För mycket kiss och bajs -humor.Är det ett tecken på att man blivit (för) gammal när jag tycker att 44T är mest tröttsamma att se och höra?
37 är väl ändå jääävligt gammalt?Tror inte det, är bara 37 och klarar tyvärr bara av att se ett snabbklipp en gång i månaden ungefär. Dom har ju tyvärr oftast fräna cyklar och bra material men dom två tillsammans blir lite väl mycket. Synd.
Har till och med hunnit bli 38 men får fortfarande visa leg på bolaget så känner mig ung. Måste va att småbrudarna i kassan vill ha mitt namn.37 är väl ändå jääävligt gammalt?
Klockringaren vet hur småbrudar funkar. PMa honom för tips.Har till och med hunnit bli 38 men får fortfarande visa leg på bolaget så känner mig ung. Måste va att småbrudarna i kassan vill ha mitt namn.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|