Budgetracing 2012 - Idéstadiet

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Så vi skippar.
Bakgrundsfakta - Planering - Finansiering - Förankring - Samverkan - Analys - och till slut Implementeting :va

Fast med rätt sätt blir aldrig ngt gjort ;)

Är du intresserad? Jag ska ner och handla min i Tyskland. Ska du med? Så köper vi en till dig oxå :tummenupp

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Är det här nånting ni tänkte er bara inom er klubb eller är det på nationell nivå så att säga? :)

Vi är ingen klubb/förening. Detta är på vanlig bankörningsnivå. Ingen tävlingsverksamhet. Inga egna bandagar/grupper.
Detta är att vi som köper denna typ av hoj bokar oss i samma bankörningsgrupper och kör mot varandra.
Skulle vi bli många så kan man kolla om intresset finns för egna bankörningar/grupper och kanske tävling.

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Vi är ingen klubb/förening. Detta är på vanlig bankörningsnivå. Ingen tävlingsverksamhet. Inga egna bandagar/grupper.
Detta är att vi som köper denna typ av hoj bokar oss i samma bankörningsgrupper och kör mot varandra.
Skulle vi bli många så kan man kolla om intresset finns för egna bankörningar/grupper och kanske tävling.

Jag är själv i situationen att jag måste köpa ny hoj (med budgeten tillbaka på noll), så det får gärna bli något billigt. Jag kommer nog bara köra bana i framtiden. Så det här konceptet verkar ju så nära man kan komma med mina nuvarande förutsättningar.

Mycket intressant!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...