blownharley
Medlem
- Gick med
- 2 Mar 2006
- Ort
- Insjön, Dalarna
- Hoj
- Buell 1125 R, Harley Wide Glide, Harley XL1200C, D&G Dragbike
Nisse, det enda jag hittat till kopplingen är starkare fjädrar. Jag antar att det bara är att prova om det funkar eller så får man lösa problemen eftersom dom dyker upp.
Kebarb, Jag har hittat ett foto på internet dår det är en Buell 1125 från Frankrike som det eventuellt kan sitta en turbo på men det är svårt att avgöra från bilderna. Jag har sökt en hel del på nätet utan att hitta någon Helicon med turbo. Antingen så har ingen tänkt på detta tidigare eller så är jag korkad som ger mig in i detta....
AnderssonT jag har redan en Pc5:a monterad på hojjen. Jag är dock tveksam om jag kan backa tändningen med Pc:n när jag börjar få lite laddtryck? I värsta fall får jag rensa undan orginalgrejorna och satsa på ett eftermarknadssprut.
Kebarb, Jag har hittat ett foto på internet dår det är en Buell 1125 från Frankrike som det eventuellt kan sitta en turbo på men det är svårt att avgöra från bilderna. Jag har sökt en hel del på nätet utan att hitta någon Helicon med turbo. Antingen så har ingen tänkt på detta tidigare eller så är jag korkad som ger mig in i detta....
AnderssonT jag har redan en Pc5:a monterad på hojjen. Jag är dock tveksam om jag kan backa tändningen med Pc:n när jag börjar få lite laddtryck? I värsta fall får jag rensa undan orginalgrejorna och satsa på ett eftermarknadssprut.