Ahh, men jag trodde det var en större sak du hade köpt... hur mycket sa du att du hade gett för det där?
3 600 har jag för mig att prylarna kostade, trodde också att det skulle var mer prylar först.
Ahh, men jag trodde det var en större sak du hade köpt... hur mycket sa du att du hade gett för det där?
3 600 har jag för mig att prylarna kostade, trodde också att det skulle var mer prylar först.
Fyfan, tyckte det va ordentligt överpris. Kanske ok pris om det hade varit lackat i nån färg. Förslagsvis svart.
Om man köper nåt sånt blir det till att köpa en o gjuta av o sen sälja den man köpte haha
Hej
har precis bytt till mig en buell white lightning..
som jag tänkte modda lite, mattsvart och lite mer åt streefighter hållet
Välkommen, jag var inne på din sida och kollade. Du verkar inte vara rädd att sätta kapen i grejorna. Ska bli spännande att se vad det blir av MC'n.
Jag har just fått hem min XB12 och upptäckte att mitt gamla ABUS skivbromslås inte passar i skivan. Hemma i garaget har jag en kätting så där är det inget problem, men det kan ju vara bra att ha något att låsa med på andra parkeringaplatser också.
Vad använder ni för lås när ni är ute och åker? Finns det nåt bra som går att stuva eller sätta fast någonstans och som inte är alltför klumpigt?
Björne
...men vi har så överseende poliskår här i Nyköping...... eller inte.
Allt är relativt. Vill man vara riktigt säker får du nog släpa runt på en fetting-kjetting men vem orkar det!? Testa Oxford Omega. Kostar cirka 500pix och har fått bäst i test i en massa tidningar. Funkar bra på bullens bromsskivor. När jag letade lås ville jag ha ett som är realistiskt att ta med samtidigt som det skulle vara bra.....Vad använder ni för lås när ni är ute och åker? Finns det nåt bra som går att stuva eller sätta fast någonstans och som inte är alltför klumpigt?
Björne
...har provat en 05:a är det några förbet på 07:an?
Ruben Börjesson..
Allt är relativt. Vill man vara riktigt säker får du nog släpa runt på en fetting-kjetting men vem orkar det!? Testa Oxford Omega. Kostar cirka 500pix och har fått bäst i test i en massa tidningar. Funkar bra på bullens bromsskivor. När jag letade lås ville jag ha ett som är realistiskt att ta med samtidigt som det skulle vara bra..
har för mig jag hörde nåt dåligt om Oxfords lås... om det va nåt som inte vad godkänt eller hur d va... vet inte riktigt... fan svårt d där med lås.
jag tänker inte skaffa nåt med ketting, det skulle isåfall för o ha på hemorten över natten men nä, det kan man iaf inte dra runt på. Jag måste ha nåt man kan ha med sig utan att behöva ha med sig en väska. Verkar inte finnas plats för det under sadeln heller Vad ska man ta sig till....
Tack för tipset.
... Verkar inte finnas plats för det under sadeln heller Vad ska man ta sig till....
Det jag har är godkänt, dessutom körde de med något specialerbjudande så man fick med ett "senil-snöre" och en halsvärmare som även kan användas som übertight porrdress. (var en brud på kartongen med svinstora pattar som hade halsvärmaren på kroppen) Bwahahaha!
Haha, den vill jag ha ;D Köpte halsvärmare igår. Det kunde behövas för fyfan vad jag höll på o dö när jag glömde arméns sunkiga skit jag hade innan...
Skämt åsido, det är ett mkt bra lås. Highly recommended!
Vad det oxford Omega du tyckte va bra?
Tittade på det idag.... Ville ju ha Abus detecto först men dom har ju som sagft inget fäste för det än så jag funderar på att köpa bara en enkel såndär klump till bromsskivan, o sen lägga under sätet, d måste gå... Måste ju ändå va inomhus för färsäkringen på hemorten..
Sist jag såg det var det i ett Bike-nummer där de testade lås. Fanns bara ett som slog det o det var marginellt bättre. Typ två sekunder längre stod det mot kapskivan än omegalåset. Det låset kostade å andra sidan typ en lax mer och var större. Tror det var ABUS värsting lås med inbyggt larm.. (vilket förövrigt slutade tjuta efter ett slag med släggan )
EDIT: Ser att du bor i Newbying. Kolla motorhuset. De har omega där!
Joråsattehh.. på R-modellen har man ju en sån dära fiffig cuts att stoppa saker i... muahahaha!
Ja, jag vet faktiskt varför det är så dyrt som det är
Det beror på att generalagenten inte får köpa direkt av H-D USA utan H-D har en Europafilial som först köper av H-D USA.
Jag har också införskaffat miniblinkers "kellerman" och en insats till arslet från hillbilly (beställt men inte fått ännu) tydligen behövde man relä till blinkersena . Är det nån som vet hur man monterar det??? (har lite tummen mitt i handen när det gäller el-skit)...
Jo men så e den ju inte lika snygg som S modellen eheh
Liten fråga:
Har hört från USA att en del XB12r från '06 ska få ny vältsensor. Är det någon här som har koll på vilken/vilka serier som är inbegripna i bytet?
Det är inget som jag känner till... Jag har kollat igenom all teknisk info från '06-'07 och inte hittat nåt om Bankangelsensorn men däremot så har man bytt till en ny TPS sensor '07... Den kanske var en "running change" under 2006 och isf så är det samma på alla Bueller.
MVH
Björn
Smaken som baken osv etc. S for you, R for me.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|