BUHUUUU! Hatar posten!

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Lyckades sabba min ventilkåpa när det var dags att göra det sista på motorn. Anders Brink var snäll nog att skicka en ny till mig mot fraktkostnad (Eloge för den hjälteinsatsen). För att säkra upp att den kom innan helgen så köpte han en "nästa dag"-leverans. Detta var i onsdags kväll. Posten sa att grejerna skulle komma fram fredag (Sista inlämning för att få nästa dag är 17, han lämnade 18.50, så det var okej av posten). Det gjorde den. Inget vet dock vart.

Grejerna KAN vara i Umeå.
Grejerna KAN vara hos ett postkontor som skulle skicka ut den till mig på fredagskvällen.
Grejerna KAN vara hos utlämningsstället, fast inget vet vilket (jag har varit på de två där jag bor)

Det blev ju lysande det här........
Nåja, jag får låna en ventilkåpa från en kamrat i PotatoesMC för att genomföra mina tester i helgen, men förstå hur surt det känns när man vill skruva ihop det sista och bara köra!!!

/Freppa - Lördagsledsen.

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Känner igen det där med posten.. när paketet kommer fram och har gått igenom tomtebodakrossen är den nya ventilkåpan antagligen sämre än den gamla...

/O. Ptimist

RPM lover

Jonte is the president
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.Thunderace
:cool:

Känner igen det där skulle mecka ihop min motor i helgen väntade bara på dom sista grejorna som skulle ha kommit igår kollar med posten grejorna är fast i Växsjö kommer på måndag
...aaarararrrghhh.. :whip

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Posten är ett underligt ställe... man får pröjsa 20 spänn för att hämta ut pengar om man får det på en avi..
sjukt :confused:

Skorpan

Guest
posten suger!!!

köpte nya högtalare för ett tag sen,och dom skulle komma hem till mej från ljudia.2 veckor tog det innan dom kom........med en avi hem till mej i brevlådan.men det stod inte var dom fanns och hämta,så jag ringde runt till alla möjliga ställen och ingen visste nåt.efter en vecka så ringde dom och sa var dom fanns och hämta........posten=skit :fakta

Avelin

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet 600 & Suzuki DR600 motard
Jag hatar oxå Posten, sämre firma får man leta efter,,,, det jobbiga
är att jag har jobbat där i nu snart 1½år! :crash

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...