Lyckades sabba min ventilkåpa när det var dags att göra det sista på motorn. Anders Brink var snäll nog att skicka en ny till mig mot fraktkostnad (Eloge för den hjälteinsatsen). För att säkra upp att den kom innan helgen så köpte han en "nästa dag"-leverans. Detta var i onsdags kväll. Posten sa att grejerna skulle komma fram fredag (Sista inlämning för att få nästa dag är 17, han lämnade 18.50, så det var okej av posten). Det gjorde den. Inget vet dock vart.
Grejerna KAN vara i Umeå.
Grejerna KAN vara hos ett postkontor som skulle skicka ut den till mig på fredagskvällen.
Grejerna KAN vara hos utlämningsstället, fast inget vet vilket (jag har varit på de två där jag bor)
Det blev ju lysande det här........
Nåja, jag får låna en ventilkåpa från en kamrat i PotatoesMC för att genomföra mina tester i helgen, men förstå hur surt det känns när man vill skruva ihop det sista och bara köra!!!
/Freppa - Lördagsledsen.
Grejerna KAN vara i Umeå.
Grejerna KAN vara hos ett postkontor som skulle skicka ut den till mig på fredagskvällen.
Grejerna KAN vara hos utlämningsstället, fast inget vet vilket (jag har varit på de två där jag bor)
Det blev ju lysande det här........
Nåja, jag får låna en ventilkåpa från en kamrat i PotatoesMC för att genomföra mina tester i helgen, men förstå hur surt det känns när man vill skruva ihop det sista och bara köra!!!
/Freppa - Lördagsledsen.