Bullshit/övrigt

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Vem var det som åkte vid rondellen i vårsta igår vid strax innan åtta på kvällen? från Rosenhill hållet där två drog mot Tumba och en åkte mot Slöddertälje?? ;)
Snäll hojåkare, fast i bil igår, som man är så släppte jag in er framför mig i rondellen...
Orka vara stoppklossen framför hojar bara för att man har rätt att köra i rondellen... hehe... :D
Ni såg ut att ha kul... :) kände direkt att det måste bli några till turer innan hojen ska ställas in för året... ;)

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Hoj
En me kåpor fast utan
Vem var det som åkte vid rondellen i vårsta igår vid strax innan åtta på kvällen? från Rosenhill hållet där två drog mot Tumba och en åkte mot Slöddertälje?? ;)
Snäll hojåkare, fast i bil igår, som man är så släppte jag in er framför mig i rondellen...
Orka vara stoppklossen framför hojar bara för att man har rätt att köra i rondellen... hehe... :D
Ni såg ut att ha kul... :) kände direkt att det måste bli några till turer innan hojen ska ställas in för året... ;)

de va inte jag

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05

Har en svag aning om vilka det var :hihi
Förmodligen dom 3 jag fikade med på Rosenhill innan jag åkte åt andra hållet...

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64

:hej Jag var en av dem, sen var det nån konstig snubbe på en Z 750 som försökte köra ifrån mig hela tiden..

Den tredje var nog Gåsfighterrider, han körde snabbt som fan, hörde att han chockturbokonveterat den där Rettan...

Baisarn

SFS
Gick med
29 Mar 2006
Hoj
Gsx-r 1000 K1 *Såld*
jag kanske ska köpa en leksak och joina klubben... ;)

Lätt!!!

fast om det är nån som borde köpa den så är det jag perfekt uppgradering från 600:an har vart sugen på 929 eller 954 bra länge men 15800 i trafik dödar bytestankarna direkt....:huvet

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Köp min hoj. så får ni 1100 cc för 465:- hel/hel oavsett vilken ålder ni har

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
aRR !!!!11
:hej Jag var en av dem, sen var det nån konstig snubbe på en Z 750 som försökte köra ifrån mig hela tiden..

Den tredje var nog Gåsfighterrider, han körde snabbt som fan, hörde att han chockturbokonveterat den där Rettan...

JAaaaaaaaaaaaa.. Den går sOM SAtaAn ....

det kanske va jag eller hasse...

kort efter rondellen så beslöt hasse att byta visir till sitt turbogåsfajtahgula. När han står å fipplar så kommer ett gäng 12-14 åringar på cyklar. det tar en liten stund innan någon tar sig mod och frågar,

-Tja.. cool hoj, är den ny??
Nä, den är 10 år gammal..
-VA? den blänker juh.. Shiet va snygg.. en sån ska man ha sen.. Kan inte du dra på bakan???
Njae, då får ni ställa er på krönet där borta..
-Ok, nä en annan gång då.

Det går en liten stund medans han skiftar TGFVisret.

-Ok, vi cyklar dit. men.. men åker du på bakan då???

JAAA.. säger hasse då..

Sen när hasse drar så stektehanuppdenpåbakan och killarna stog och filmade med deras mobiler och vinka så glatt...:yoparty
Så nu lär det bli fler moppefukkoz om ett par år..

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra

ähh det där går att ordna lätt.........det är ju för fan inte en tyskröv ;)

kort efter rondellen så beslöt hasse att byta visir till sitt turbogåsfajtahgula. När han står å fipplar så kommer ett gäng 12-14 åringar på cyklar. det tar en liten stund innan någon tar sig mod och frågar,

-VA? den blänker juh.. Shiet va snygg.. en sån ska man ha sen.. Kan inte du dra på bakan???

JAAA.. säger hasse då..

Sen när hasse drar så stektehanuppdenpåbakan och killarna stog och filmade med deras mobiler och vinka så glatt...:yoparty

Haha fy fan, den där hasse är fan riktig skön.........ibland undrar man hur han kan vara så skön hela tiden.

Last edited:

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Hoj
En me kåpor fast utan

JAAA.. säger hasse då..

Hahah, fy fan va skön Hasse e, vilken förebil o idol :D

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
VEM FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN ÄR HASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Är det något jävla internskämt från High Chaparall eller????

FighterHasse

StreetFighterKungen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
Fighter-killah 1000
VEM FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN ÄR HASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Är det något jävla internskämt från High Chaparall eller????

Du är väl en av de få jag inte har träffat av SFS boysen.
Åker du inte hoj längre ??

Haka på imorgon Ons så kanske vi ses, om du hinner.

Tror snarare du är skämtet :yoparty

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Hehe... det var kul o se er i alla fall...
Är lite krångligt att köra om ibland på den sträckan mellan vårsta o tumba men det var inga problem efter KEPS lastbilen igår... haha

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati