Vem var det som åkte vid rondellen i vårsta igår vid strax innan åtta på kvällen? från Rosenhill hållet där två drog mot Tumba och en åkte mot Slöddertälje??
Snäll hojåkare, fast i bil igår, som man är så släppte jag in er framför mig i rondellen...
Orka vara stoppklossen framför hojar bara för att man har rätt att köra i rondellen... hehe...
Ni såg ut att ha kul... kände direkt att det måste bli några till turer innan hojen ska ställas in för året...
Vem var det som åkte vid rondellen i vårsta igår vid strax innan åtta på kvällen? från Rosenhill hållet där två drog mot Tumba och en åkte mot Slöddertälje??
Snäll hojåkare, fast i bil igår, som man är så släppte jag in er framför mig i rondellen...
Orka vara stoppklossen framför hojar bara för att man har rätt att köra i rondellen... hehe...
Ni såg ut att ha kul... kände direkt att det måste bli några till turer innan hojen ska ställas in för året...
de va inte jag
jag kanske ska köpa en leksak och joina klubben...
Jag var en av dem, sen var det nån konstig snubbe på en Z 750 som försökte köra ifrån mig hela tiden..
Den tredje var nog Gåsfighterrider, han körde snabbt som fan, hörde att han chockturbokonveterat den där Rettan...
-Tja.. cool hoj, är den ny??
Nä, den är 10 år gammal..
-VA? den blänker juh.. Shiet va snygg..
Sen när hasse drar så stektehanuppdenpåbakan och killarna stog och filmade med deras mobiler och vinka så glatt...
Så nu lär det bli fler moppefukkoz om ett par år..
Sen när hasse drar så stektehanuppdenpåbakan och killarna stog och filmade med deras mobiler och vinka så glatt...
Mini Xjell?
JAaaaaaaaaaaaa.. Den går sOM SAtaAn ....
det kanske va jag eller hasse...
kort efter rondellen så beslöt hasse att byta visir till sitt turbogåsfajtahgula. När han står å fipplar så kommer ett gäng 12-14 åringar på cyklar. det tar en liten stund innan någon tar sig mod och frågar,
-VA? den blänker juh.. Shiet va snygg.. en sån ska man ha sen.. Kan inte du dra på bakan???
Njae, då får ni ställa er på krönet där borta..
-Ok, nä en annan gång då.
Det går en liten stund medans han skiftar TGFVisret.
-Ok, vi cyklar dit. men.. men åker du på bakan då???
JAAA.. säger hasse då..
JAaaaaaaaaaaaa.. Den går sOM SAtaAn ....
det kanske va jag eller hasse...
kort efter rondellen så beslöt hasse att byta visir till sitt turbogåsfajtahgula. När han står å fipplar så kommer ett gäng 12-14 åringar på cyklar. det tar en liten stund innan någon tar sig mod och frågar,
-VA? den blänker juh.. Shiet va snygg.. en sån ska man ha sen.. Kan inte du dra på bakan???
Njae, då får ni ställa er på krönet där borta..
-Ok, nä en annan gång då.
Det går en liten stund medans han skiftar TGFVisret.
-Ok, vi cyklar dit. men.. men åker du på bakan då???
JAAA.. säger hasse då..
VEM FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN ÄR HASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Är det något jävla internskämt från High Chaparall eller????
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|