Bullshit/övrigt

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
aRR !!!!11
Zid??? Alibi ???

Man löpte amok i Saltsjö-Boo
Stockholm 25 apr 08:11

En man med färgat svarthår härjade med en kvinnlig anställd på en restaurang på Björknäs Torg i Saltsjö-Boo vid 23.30-tiden natten till söndag.

Mannen ska ha sprutat kvinnan i ögat och sparkat henne på benet. Och gjort den så kallade sjörövaren!. Därefter ska han ha krossat en ruta och fortsatt till ett äldreboende i närheten. Där krossade han ytterligare ett tiotal fönsterrutor med hjälp av trädgårdsmöbler och andra tillhyggen innan polisen kunde gripa honom med stort stånd.
Mannen är nu misstänkt för sjöröveri, skadegörelse,

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Hoj
Gixer Tysen K6

En man med färgat svarthår härjade med en kvinnlig anställd på en restaurang på Björknäs Torg i Saltsjö-Boo vid 23.30-tiden natten till söndag.

Mannen ska ha sprutat kvinnan i ögat och sparkat henne på benet. Och gjort den så kallade sjörövaren!. Därefter ska han ha krossat en ruta och fortsatt till ett äldreboende i närheten. Där krossade han ytterligare ett tiotal fönsterrutor med hjälp av trädgårdsmöbler och andra tillhyggen innan polisen kunde gripa honom med stort stånd.

öööö ingen kommentar. :rolleyes:

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05

öööö ingen kommentar. :rolleyes:

Hehe :D

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Hoj
En me kåpor fast utan
Tog lite tid men så här ser den ut iaf! Ska sätta på en ruta också. Sen är det bara tuta och köra!

Sådär ja, en riktig pärla!
Som Pat säger, skit i rutan, den e fan så mycket snyggare utan.
O de e tveksamt om det gör någon som helst skillnad på fartvinden, om man inte är extremt kort i rocken.

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Håller med om att det är snyggare utan, men jag hittade en (ej orginal för den gillar jag inte heller) som jag hoppas passar bra. Vi får se hur det blir!

ok men rutor rent generellt på nakenhojar ser sällan (typ aldrig) bra ut. men du gör som du vill! :tummenupp

GGFG

Full fart framåt!
Gick med
11 Jan 2010
Hoj
Triumph Street Triple
ok men rutor rent generellt på nakenhojar ser sällan (typ aldrig) bra ut. men du gör som du vill! :tummenupp

Jag tycker det blev ganska bra, framförallt skönt att slippa mycket av vinden. Trist att tänka praktiskt kanske men utseendet är ju bara nästan allt! ;)

Baisarn

SFS
Gick med
29 Mar 2006
Hoj
Gsx-r 1000 K1 *Såld*
får vi se om man lyckas bli med hoj idag då! ner mot katrineholm och kolla på en gixxer 1000 -01:a borde bli lite mer drag i än horneten

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
får vi se om man lyckas bli med hoj idag då! ner mot katrineholm och kolla på en gixxer 1000 -01:a borde bli lite mer drag i än horneten

Har du sålt Hondan?

Annars har jag en polare som e sugen, fast han bor en bit bort, i Sala.
Dock kan han nog slänga in ett dunkar hillbillybränsle om han får ett bra pris på den :arsele:arsele

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra

X3M

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
28 May 2003
Hoj
CBR600 fighter-ratbike
Bully + 1 körde förbi mig igår på Norrtäljevägen.
Satt i bilköerna vid 2-1 vägarna södergående. :huvet

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...