Bullshit/övrigt

Richard

21st century digital boy
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Gixxer
Crap Bike Street

Förresten, idag googlade jag lite och läste:

"If you can get to Tokyo, I found everything I needed on 'bike street' in Ueno. [...] Exit the Ueno station on the east side, (Opposite Ueno Park). Then go North (left) parallel to the station. Walk a few blocks and you see a couple of bike shops to your right. Keep going until you see the taller Corin buildings. You are now in the middle of Bike Town. At first it didn't seem all that huge like everyone said. My third visit was an eyeopener. It is huge. WAY bigger than the Hein Gericke/Polo/Lois orgy in Hamburg (though thats cool too). Take some of the side streets. Check out the multi level stores at first, then try the specialized stores. I bought my helmet from a shop that had 3 floors of helmets. Only helmets. I even talked to the owner and negotiated the price."

Med FETA förväntningar tar jag mig dit. Vad skådar mitt norra öga? Typ 10 butiker modell hål i väggen och 3 lite större typ halva AVA... Jooråsåatte.... Och typ inte en sporthoj. Nog för att jag gillar SR400 och Yamaha TW är ju coola men ändock. Vet inte om det är dyrt med storhojar men har bara sett en gammelblejd och en repsolblejd här på en vecka.

Moshi-moshi på er! :D

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Tjena! det bär av till gelleråsen för körning den 19-20 juli. Så jag undrar ifall nån har ett tält att låna ut. Vi är 2st som ska sova i det så inte för litet.

Om nån är sugen på att hänga med är ni välkomna :D

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Är det någon som har en xtra/skjutshjälm att låna ut till mig några dagar. Jag tänkte få med Monika på en liten sväng, vill inte köpa en hjälm innan jag vet om hon gillar det eller inte

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Medium blir perfekt. Kan du höra av dig till mig på 070-745 63 26. jag hittar inte ditt nummer

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Hoj
En me kåpor fast utan
händer inte så mycket här. jobbar ni, har ni semester, vad hittar ni på?
uggla är i skåne på semester. ska snart iväg o kika på systersonen som ska köra cross på böket.

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
händer inte så mycket här. jobbar ni, har ni semester, vad hittar ni på?
uggla är i skåne på semester. ska snart iväg o kika på systersonen som ska köra cross på böket.

Började jobba i måndags, lagom tills alla andra gick på semester känns det som..

Men man fick sex veckor med sol o bad så jag är inte speciellt missnöjd. Jävligt skönt o vara på kontoret när det ändå bara går på halvfart.

Hör o häpna men jag körde faktiskt hoj igår! Fick ihop ca 15 mil, o det är 14 mer än vad jag kört de senaste två månaderna :yoparty

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Hoj
Gixer Tysen K6
Började jobba i måndags, lagom tills alla andra gick på semester känns det som..

Men man fick sex veckor med sol o bad så jag är inte speciellt missnöjd. Jävligt skönt o vara på kontoret när det ändå bara går på halvfart.

Hör o häpna men jag körde faktiskt hoj igår! Fick ihop ca 15 mil, o det är 14 mer än vad jag kört de senaste två månaderna :yoparty

grattis! :D

Baisarn

SFS
Gick med
29 Mar 2006
Hoj
Gsx-r 1000 K1 *Såld*
Bully!!! hörde att klitorisarna ska ut och åka idag ska vi med och borra igen :D:D skaffa oss lite krabb i grenen hahhahaha

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Nja inte hittat en för rätt pris, men vill ändå sälja min så jag har pengar i handen ifall jag hittar ett bra objekt. sugen på köpa?

vad letar du för hoj?

jag sitter i tankar om att sälja suzukin, vet dock inte vad jag ska ha istället. helst något som är billigare att försäkra då jag vill ha en 'resehoj' också (ska sälja Aprilian, är inte helt nöjd). tips mottages gärna!

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
vad letar du för hoj?

jag sitter i tankar om att sälja suzukin, vet dock inte vad jag ska ha istället. helst något som är billigare att försäkra då jag vill ha en 'resehoj' också (ska sälja Aprilian, är inte helt nöjd). tips mottages gärna!

tjena pat, är du tillbaks?

kollat in lite olika hojar, men gsxr k5 k6 har man alltid varit sugen på men får se, svenska banor räcker det gott och väl med en 600 så gillar äve r6 06-10 skarpt.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati