Det här landet andas hojkultur!! Redan i bussen från flygplatsen åker man förbi Keihin, Shoei och Showa!
Coolers, vad står på shopinglistan?
Det här landet andas hojkultur!! Redan i bussen från flygplatsen åker man förbi Keihin, Shoei och Showa!
Coolers, vad står på shopinglistan?
Är det någon som har en xtra/skjutshjälm att låna ut till mig några dagar. Jag tänkte få med Monika på en liten sväng, vill inte köpa en hjälm innan jag vet om hon gillar det eller inte
Jag har en xs som hon kan få låna
Är det någon som har en xtra/skjutshjälm att låna ut till mig några dagar. Jag tänkte få med Monika på en liten sväng, vill inte köpa en hjälm innan jag vet om hon gillar det eller inte
Bully. Hittat ny hoj?
Nja inte hittat en för rätt pris, men vill ändå sälja min så jag har pengar i handen ifall jag hittar ett bra objekt. sugen på köpa?
händer inte så mycket här. jobbar ni, har ni semester, vad hittar ni på?
uggla är i skåne på semester. ska snart iväg o kika på systersonen som ska köra cross på böket.
Började jobba i måndags, lagom tills alla andra gick på semester känns det som..
Men man fick sex veckor med sol o bad så jag är inte speciellt missnöjd. Jävligt skönt o vara på kontoret när det ändå bara går på halvfart.
Hör o häpna men jag körde faktiskt hoj igår! Fick ihop ca 15 mil, o det är 14 mer än vad jag kört de senaste två månaderna
Nja inte hittat en för rätt pris, men vill ändå sälja min så jag har pengar i handen ifall jag hittar ett bra objekt. sugen på köpa?
vad letar du för hoj?
jag sitter i tankar om att sälja suzukin, vet dock inte vad jag ska ha istället. helst något som är billigare att försäkra då jag vill ha en 'resehoj' också (ska sälja Aprilian, är inte helt nöjd). tips mottages gärna!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|