Mr THÖRN
Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Jaha... då är det strax vinter igen....
Jaha... då är det strax vinter igen....
Då har man licens slutkört för iår då det var frost på hojen i lördags morse och ändå körde man på anderstorp, och i morse fick man skrapa rutorna.
Nice!!!
Hur gick det att ta licensen?
fan va fåordig du e bully. vill ju ha hela storyn från morgon till kväll i bankörar tråden. o snåla inte på detaljer o superlstiv, lukter känslor o hela paketetNice!!!
Gick bra! kul som fan var det när man fick träna starter.
fan va fåordig du e bully. vill ju ha hela storyn från morgon till kväll i bankörar tråden. o snåla inte på detaljer o superlstiv, lukter känslor o hela paketet
Nice!!!
Den tanken var du nog inte ensam om idag , även om min just inte var att slanga(vilket jag tolkar som bakhjulsåka, som jag långt ifrån behärskar(1dm lättning vid fullgas på trean räknas inte )).sitter på tbanan på väg hem o fick helt plötsligt ett brutalt sug att dra ut o slanga. säkert helt normalt......
Den tanken var du nog inte ensam om idag , även om min just inte var att slanga(vilket jag tolkar som bakhjulsåka, som jag långt ifrån behärskar(1dm lättning vid fullgas på trean räknas inte )).
Är det samma väder imorrn drar jag definitivt ut.
Väl mött
Nä med slanga menar jag byta slang o däck. Bakhjulsåka verkar ju farligt som satan, skulle dö DirEcKT.
Men har hört att det ska gå bra med en Zäta tysen.
Blir inge åka för mig mer iår, börjar bli lite väl kallt. O så skulle hojen besiktigas vilket jag inte orkar.
Får bli att vänta till våren vilket känns rätt syrt just nu.....
Gick bra! kul som fan var det när man fick träna starter.
ERF-start är f-n inte kul Vi hade en kille som slog sig redigt när vi var iväg och tog licensen! Han hade ingen som kunde hålla hans hoj varvid den fick stå på stödet.. Han körde iväg åt höger utan att fälla upp stödet (fråga mig inte varför den inte bröt), sen kom en vänsterkurva..
Syns vi på nå race nästa år då?
Nä med slanga menar jag byta slang o däck. Bakhjulsåka verkar ju farligt som satan, skulle dö DirEcKT.
Blir inge åka för mig mer iår, börjar bli lite väl kallt. O så skulle hojen besiktigas vilket jag inte orkar.
Blir väl inte så värst mycket åka mer nu surt att man inte startade med kortet tidigare. Började 1/7 och fick kortet 7/10. Fast å andra sidan hade jag ingen hoj förrän mitten av augusti iaf.
på't igen till våren bara. får väl ta och hänga på er andra som kan det där med att trixa med hojen och se om man lär sig nåt.....
zäta tyysen?? Du vet r1:a? De är samma!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |