Bullshit/övrigt

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Hoj
En me kåpor fast utan
Då har man haft sin första vurpa på e4 utanför kistamässan imorse allt gick bra har några sprickor på revben och lite öm fick åka plingplong taxi men allt gick bra så hoppas ni får ett fint avslut på säsongen alla i SFS

Aj aj aj vilket skit, men skönt att det det inte gick värre för dig!
va hände?

Engelolsen

Ny medlem
Gick med
22 Sep 2008
Hoj
Svart Er6
Det

Komm på e4 utanför kistamässan mycket bilar går bara i 50-60 har en minibuss framför mig och ser inte trafiken framför helt plötslig tar det stopp och hinner se att det är fritt och för att inte sitta som ett avtryck i hans baklucka väjer jag höger men hinner inte förbi styret och backspegel tar i hans hörn och jag lägger ner hojen i mitt filen enda jag hinner tänka är att nu blir jag överkörd av bakomvarande trafik men alla han stanna och hjälpte mig snabbt ambulans kom och brandkår fick nack grej och vacumfilt i förebyggande syfte . Måste ha varit en mc åkare i bil som frågade om lås och nycklar rullad in den till sidan och låste tack ska han ha .. Så klarade mig bra och hojen är bara lite repad och lite småfix ..

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
aRR !!!!11
Komm på e4 utanför kistamässan mycket bilar går bara i 50-60 har en minibuss framför mig och ser inte trafiken framför helt plötslig tar det stopp och hinner se att det är fritt och för att inte sitta som ett avtryck i hans baklucka väjer jag höger men hinner inte förbi styret och backspegel tar i hans hörn och jag lägger ner hojen i mitt filen enda jag hinner tänka är att nu blir jag överkörd av bakomvarande trafik men alla han stanna och hjälpte mig snabbt ambulans kom och brandkår fick nack grej och vacumfilt i förebyggande syfte . Måste ha varit en mc åkare i bil som frågade om lås och nycklar rullad in den till sidan och låste tack ska han ha .. Så klarade mig bra och hojen är bara lite repad och lite småfix ..

Krya på dig...

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Hoj
Gixer Tysen K6

Krya på dig !!!

Persian Rider

HojgasM
Gick med
23 Jan 2009
Hoj
K7 x 2 skrotad!, R6-02 såld, GSX-S 1000-24
Det finns de som har klotat o det finns de som kommer att klota!
Vi sitter alla i samma båt!
Skönt att det gick bra m. dej iaf! KRYA PÅ DEJ!!!!!:krama

Persian Rider

HojgasM
Gick med
23 Jan 2009
Hoj
K7 x 2 skrotad!, R6-02 såld, GSX-S 1000-24
Och det finns dom som åker på tanken.. och har tankar om kullerbyttor..:D:D

Tankriddare är en mkt utsatt grupp, de tar en sässong itaget m. förhoppning att överleva den...:tungan
För min egen del är jag tacksam att sommaren 09 blev en vurpfri sässong!:)
Men jag kommer definitivt oxå vurpa Igen, men min tid är inte kommen än...!:Bugar

Sakanar Er allihop!!!!:krama Mvh//TooZen

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
Nu är iaf hojsäsongen över för min del :Bugar

Inget mönster kvar i däcket samt onsdagar är jag numera fram till våren friidrottstränare för småttingar födda 02.

Bytt däck 2ggr i år redan.
Passerade 1000mil idag så det känns som jag har fått åka lite iaf :tummenupp

Richard

21st century digital boy
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Gixxer
2 däck på 1000 mil? Jag är uppe i 1100 nu på ett enda 2CT i år... men så har ju inte jag nån cool avatar heller...

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Hoj
Precis det är nog dom där rökmolnen som sabbar livslängden....men det är ju så kul :hihi
Samt nått måste jag göra med bakhjulet eftersom jag inte kan köra på bakhjulet...

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Hoj
Gixer Tysen K6
mä ere slut på hoj åkandet nu ällä ????

& Varför regnade det nu ?????????????????

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Hoj
En me kåpor fast utan
mä ere slut på hoj åkandet nu ällä ????

& Varför regnade det nu ?????????????????

Nä fan, jag kör fortfarande. Men i morse började man ju fundera när kvicksilvret stod på 3 grader. Lite kallt om händerna, får nog tjööpa mig lite smarta Zid tillbehör.

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Hoj
Härligt när det står +1 grad på morgonen och man hör hur bränslevärmaren i bilen går igång :tummenupp
Sen ser man grannen gå ut och skrapa fönstrena på sin bil.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati