Bulten 100522

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Nästa gång är det en 12 årig ryttare på häst eller cyckel som övar krypkörnining i fotokurven.
Bara en tanke.

Har du sett en cyklist eller en 12-årig tjej på häst ligga mot mitten i kurvan och sedan gå över i fel körfält i utgången av kurvan med nedlägg menar du :va

Skit samma, blev bara förbannad. :tummenupp
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Nästa gång är det en 12 årig ryttare på häst eller cyckel som övar krypkörnining i fotokurven.
Bara en tanke.

Ja, eller en finlandsfärja, stjärnkryssare från Star Wars eller Grond från Sagan om Ringen.

Nog för att man har sett mer eller mindre begåvade saker på Bulten, men en 12-årig ryttare mitt i fotokurvan eller en cykel som övar krypkörning vore fan något nytt.

Alltså.. Vad Luca-brassa-satan är ute efter är knappast att alla måste bomba på, men däremot kan det vara en tanke att åtminstone inte ligga som en bromskloss och vingla över filerna i knapp Styrfart :)rolleyes:) med tanke på att det finns folk som kör fortare. Vill du komma med på foto, kör åtminstone normalt. Du får väl köra fram och tillbaka femtio gånger isf. Fotograferna är väl, skulle jag gissa, måttligt intresserade av någon som kommer i gångfart.

Ett alternativ vore väl att stanna till vid vägkanten, gå fram till fotograferna och säga "hej, jag kan inte köra så fort, men skulle jättegärna komma med på bild. Kan inte ni vara lite snälla och fota mig ett par gånger?", men det är klart, det skulle ju kräva mänsklig kontakt. Hjälp, så farligt..
 
Last edited:

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Ort
MAERSTA
Hoj
Honda CB450 '86
Ett alternativ vore väl att stanna till vid vägkanten, gå fram till fotograferna och säga "hej, jag kan inte köra så fort, men skulle jättegärna komma med på bild. Kan inte ni vara lite snälla och fota mig ett par gånger?", men det är klart, det skulle ju kräva mänsklig kontakt. Hjälp, så farligt..

Jag undviker helst kontakt med mina motiv. Det förtar spänningen. Det pirrar så mycket när alla med hjälm och skinnställ åker förbi. De är som Darth Vader, åååh.
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Jag undviker helst kontakt med mina motiv. Det förtar spänningen. Det pirrar så mycket när alla med hjälm och skinnställ åker förbi. De är som Darth Vader, åååh.

Join the dark side. We have cookies.
 

BlueMonday

Ny medlem
Gick med
23 May 2010
Ort
Stockholm
Hoj
2002, Ducati 748
Det var nån som fotade när vi åkte på bulten vid 18:00-20:00 Lördagen den 22/5.
Blev det någon bild? :confused:

Vi var 4st i grupp: 2st Husabergare, 1 ER6:a samt jag på min 600CBR
3 var klädda i Telgetokar-tröjor.

Vore jättekul om vi lyckades fastna mitt i "fajten" :hojcbr
Tack på förhand. :tummenupp :tuttar

Zussi!!
Jag har några bilder från er fajt, men jag tror att jag lyckades missa dig...:gråta Sorry..
Hur som. Kolla galleriet via länken. Jag har lagt till några bilder på slutet.

http://gallery.me.com/marco.panseri#100027
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top