Bulten 15 juli

zeki

Varför har ni repade knäpuckar ?
Gick med
20 Sep 2008
Hoj
2008 modell grön
:tummenupp såja kul att ni har intresset att fotta så vi utan kamra får lite bilder på oss skälva :tummenupp

Väldigt kul att fotta men måste säga att man fick olustkänsla vid ett par tillfällen igår då vissa förare var låååångt över sina gränser...
Ta det lugnt alla!!!

Panzaa

Bättre att verka än att förverkas
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2010 Chubby Betty Fukkobygge, 2011 Triumph HH-Special, 1988 FZ 750, YZF 426

zeki

Gick med
20 Sep 2008
Hoj
2008 modell grön
Hm, jag tror det är ett domännamn som pekar till hans dator där hemma? Som kanske har gått ner/slagits av?

Jag ber om ursäkt för störningarna. har haft problem med uppkoplingen hela veckan, comhem felsöker. grejen är den att uppkoplingen dör mellan 22-23 tiden varje kväll:(..servern kommer ligga nere till ca 16 tiden då jag drar igång den för ett nytt test.
Beklagar detta och hoppas att det löser sig snart.!

Mr W

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
R-1000
Riktigt fina bilder.....stort tack till er som är ute och fotar...alltid kul att se bilderna efter en körning.:tummenupp

Daddy

Hmmmm..
Gick med
31 May 2003
Hoj
zx10r -05
En liten fråga bara. Jag har lagt märke till att man gärna tar bilder från insidan av svängen på bulten. Nu är jag extremt o-fotogenisk, så ta gärna mina synpunkter med en klackspark. Men kan det inte vara intressant att byta vinkel på objektet för att testa lite. Jag lägger upp några gamla favvo-bilder på mig själv för att visa vad jag menar. Det jag egentligen är ute efter här är ju att dölja hänget, som visar att vi fuskar när vi knäskrapar. Men jag talar nog bara för mig själv. Samt att jag har 4 öl i kroppen och sitter vid grillen på Gränna-camping. I love 3G.

Bifogat

• kneeeeskrap.jpg
    kneeeeskrap.jpg
    56.2 KB · Visningar: 49
  • raket.jpg
    raket.jpg
    90 KB · Visningar: 49

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Största anledningen till att jag tar mest insidesbilder är att det känns väldigt läskigt att stå i ytterkurva. Rakt framifrån kräver hyfsat snabb utrustning beroende på ljuset.. givetvis spelar motivets hastighet in, vilket iofs oftast är runt 70 km/h :p

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
En liten fråga bara. Jag har lagt märke till att man gärna tar bilder från insidan av svängen på bulten. Nu är jag extremt o-fotogenisk, så ta gärna mina synpunkter med en klackspark. Men kan det inte vara intressant att byta vinkel på objektet för att testa lite. Jag lägger upp några gamla favvo-bilder på mig själv för att visa vad jag menar. Det jag egentligen är ute efter här är ju att dölja hänget, som visar att vi fuskar när vi knäskrapar. Men jag talar nog bara för mig själv. Samt att jag har 4 öl i kroppen och sitter vid grillen på Gränna-camping. I love 3G.

Vill inte stå på utsidan ifall hojen förlorar kontrollen, samma sak gäller framifrån. Om detta gäller dock mig som bara har ett 200mm optik. Skulle man ha ett längre så kanske skulle det vara säkrare. :)

Panzaa

Bättre att verka än att förverkas
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2010 Chubby Betty Fukkobygge, 2011 Triumph HH-Special, 1988 FZ 750, YZF 426

Underbart med en ärlig person :tummenupp

zeki

Gick med
20 Sep 2008
Hoj
2008 modell grön

Säger som de övriga mindre lust att stå i "skottlinjen" effter och ha sett hur det kan gå.:näsblod

mejner

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2008
Hoj
Triumph Street Triple 09
Jag ber om ursäkt för störningarna. har haft problem med uppkoplingen hela veckan, comhem felsöker. grejen är den att uppkoplingen dör mellan 22-23 tiden varje kväll:(..servern kommer ligga nere till ca 16 tiden då jag drar igång den för ett nytt test.
Beklagar detta och hoppas att det löser sig snart.!

Den som väntar på nått gott...

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...