Bulten 15 Mars!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Kanske lite sent men jag kom just hem från flickan och vill ut o köra NU!!! Lite trist att ut o åka själv dock...

Några som vill dra en liten kort repa på bulten i LUGNT tempo? :)

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
Har redan åkt bulten idag:arsele Ganska roligt att åka och samtidigt se snödrivor i dikena, banan var jävligt blöt så det var inte direkt subfem tider eller knäskrap:(

Bifogat

• Kopia av 20090315355.jpg
    Kopia av 20090315355.jpg
    223.8 KB · Visningar: 267

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
FAN också jag kunde tänka mig att folk va ut o snurra ídag! Jag satt inne hos tjejen o sov bord dagen!!! :(

DollarKatten

www.bombrepa.se
Gick med
4 Feb 2006
Hoj
zx10r -04,KTM 625 SXC -05
Ja, det är nu vid 17-rappet det suger i hojtarmen, precis när det börjar bli kallt och skymma :), inte runt lunch då det tom var sol och + 4 grader.. Otroligt bra rubrik också.. :va

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Ja, det är nu vid 17-rappet det suger i hojtarmen, precis när det börjar bli kallt och skymma :), inte runt lunch då det tom var sol och + 4 grader.. Otroligt bra rubrik också.. :va

Hahhaaa... du trodde de skulle va bilder huh? :)

Så INGEN känner för o åka lite? :(

Bjuppe

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2008
Hoj
Yamaha R1 99
Har redan åkt bulten idag:arsele Ganska roligt att åka och samtidigt se snödrivor i dikena, banan var jävligt blöt så det var inte direkt subfem tider eller knäskrap:(

Va det mycket grus och skit på bulten.. och va det ni som kom från ösmo.
Tänkte haka på men fingrarna hade gett upp. men skönt att se att folk kommer ut från vinterkojorna:yoparty

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
YZF R1
Va det mycket grus och skit på bulten.. och va det ni som kom från ösmo.
Tänkte haka på men fingrarna hade gett upp. men skönt att se att folk kommer ut från vinterkojorna:yoparty

Ja det var det nog, va ute med farsan och min morbror... man blev ganska glad bakom visiret att se annan sporthoj ute när det mest är geggmoppar och offroadare ute:tummenupp Haha, jag trodde bara du inte tyckte om touringtempot... Nja bulten var mest blöt inte så mycket skit, södertäljevägen va riktigt fin för lite högfartstouring:D

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp
Ja det var det nog, va ute med farsan och min morbror... man blev ganska glad bakom visiret att se annan sporthoj ute när det mest är geggmoppar och offroadare ute:tummenupp Haha, jag trodde bara du inte tyckte om touringtempot... Nja bulten var mest blöt inte så mycket skit, södertäljevägen va riktigt fin för lite högfartstouring:D

Var inte du som kom dundrandes på E18 strax före hjulsta korset vid ca 14.30 idag? :)

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Fan Nash, jag var ju ute i dag, två svarta 675 funkar inte ihop dock, blir lite för mycke ghey brothaz ;)

(skinnpajjen behöver en kemtvätt. Gjorde en duktig bredsladd med gaspådrag vid västerbron, gjorde i brallan direKct :banana fästet är inte på topp)

Last edited:

Bjuppe

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2008
Hoj
Yamaha R1 99
Fan Nash, jag var ju ute i dag, två svarta 675 funkar inte ihop dock, blir lite för mycke ghey brothaz ;)

(skinnpajjen behöver en kemtvätt. Gjorde en duktig bredsladd med gaspådrag vid västerbron, gjorde i brallan direKct :banana fästet är inte på topp)

Skönt å höra att det e fler som måste lämna stället på tvätt, konstigt att blöt asfalt grus och slitet däck överaskar:confused:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Glöm inte nästintill nollgradig vägbana! men vafan, första turen avklarad :yoparty

Njae, det där stämmer inte. Kolla vv.se så finns det en karta med realtidstemp i både luft och vägbana... idag har vägbanan varit uppe i run 8-10 grader i norrort. Dock lite svalare i luften men det är inte så konstigt.

Körde förövrigt 14 mil, upp till utkanten av uppsala och tillbaka... vart lite bra fart ibland. :)

http://trafikinfo.vv.se/trinimenu/t...nitScale=250000&appName=trinimap&userExtent=1

Last edited:

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj

Hahhahaa FLIPPMODE!!! :p Nä du kanske har rätt hahaha men om vi sätter lite fler klisterlappar på din, typ Öl och skriver "bitch" överallt på din hoj så kanske det funkar? :p

HELL YEAH driftking! Jag va ute PRECIS nyss, eftersom ni är så mesiga så åkte jag SJÄLV.... kom så långt som Flemingsbergs pendeltågstation där vid sjukhuset och kom på....... Juste, Bulten är ju fan inte belyst... :(
Så jag racade hem mot en Skoda Oktavia RS på min GS500... Hade inte en chans över 150 :( Hhahahaa men de var det värt :D

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Njae, det där stämmer inte. Kolla vv.se så finns det en karta med realtidstemp i både luft och vägbana... idag har vägbanan varit uppe i run 8-10 grader i norrort. Dock lite svalare i luften men det är inte så konstigt.

Körde förövrigt 14 mil, upp till utkanten av uppsala och tillbaka... vart lite bra fart ibland. :)

http://trafikinfo.vv.se/trinimenu/t...nitScale=250000&appName=trinimap&userExtent=1

Men vafan, jag såg ju ditt inlägg i nånn annan tråd om att du skulle dra, fast på min iphone i garaget fick jag för mej att du bodde i Uppsala(lite för liten skärm), hade hänkat annars kanske! :)

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Hahhahaa FLIPPMODE!!! :p Nä du kanske har rätt hahaha men om vi sätter lite fler klisterlappar på din, typ Öl och skriver "bitch" överallt på din hoj så kanske det funkar? :p

HELL YEAH driftking! Jag va ute PRECIS nyss, eftersom ni är så mesiga så åkte jag SJÄLV.... kom så långt som Flemingsbergs pendeltågstation där vid sjukhuset och kom på....... Juste, Bulten är ju fan inte belyst... :(
Så jag racade hem mot en Skoda Oktavia RS på min GS500... Hade inte en chans över 150 :( Hhahahaa men de var det värt :D

Eller förståndiga, bara dumt i början av säsongen åka när det är mörkt och fort blir minus eller nollgradigt ute, man vill ha ljus och någorlunda friktion i backen, dumt även sommartid man ser inte grus och skit och bilar kan ta dig för en "enögd" bil. Då slutar man snart som ett blåbär "ute i skogen" :näsblod

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj

hehe vafan det är ju bäcksvart ute???

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Men vafan, jag såg ju ditt inlägg i nånn annan tråd om att du skulle dra, fast på min iphone i garaget fick jag för mej att du bodde i Uppsala(lite för liten skärm), hade hänkat annars kanske! :)

iPhone suger! Jag har en 3G och är fan desperat att bli av med den! INGEN täckning whatsoever!!! :p

Vart fan får du Uppsala ifrån dude? :p Bor på Gullmars på andra sidan bron från dig numbnuts!

Äh skitsamma nästa gång hakar du på så får du lära upp bruden på min profilbild hur det är att sitta på en RIKTIGT sporthoj! Min 675a har jag inte tagit ut än juuu :(

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept