Skaffa konto på Picasa
Var på Bulten och fotade för första gången idag, tack för tipsen Tony? (tror du hette så)
Har precis skaffat kamera och har bara fotat stillastående objekt, personer och blommor tills nu.
Actionfoto är fruktansvärt svårt, men skitkul
Skaffa konto på Picasa
Tack själv för pratstunden, blev inte så mkt ifrån mig. Lägger in en micke1 bild i hans tråd. Hade några fina bilder på de två busorna som kom orange & röd om du känner ägarna så kan de får bilderna. Hoppas nåt hjälpte de jag sade men det som gäller är att nöta nöta även om jag har långt kvar ännu!
Jag är precis i början av min foto kärriär,
så bilderna vart inte så himla bra.
Inte i klass med er andra.
Först nu förstår man verkligen hur duktiga ni fotografer är.
Dessutom har jag ingenstans att lägga upp bilderna på nätet.
Försöker posta några här.
Coolt att få en åkbild på sig och hojen. Härliga bilder Zeki
Tack själv för pratstunden, blev inte så mkt ifrån mig. Lägger in en micke1 bild i hans tråd. Hade några fina bilder på de två busorna som kom orange & röd om du känner ägarna så kan de får bilderna. Hoppas nåt hjälpte de jag sade men det som gäller är att nöta nöta även om jag har långt kvar ännu!
Jag är inte så liiite avundsjuk på din nya hoj ska du veta, den är skitsnygg!! Jag var på en vipträff i höstas där de täckte av den, oj vad jag dreglade när jag såg den. Det var så jag stod och övervägde att sälja alla mina hojar i ett svep för den där....tackar och bugar för de fina bilderna på nya hojen
Var på Bulten och fotade för första gången idag, tack för tipsen Tony? (tror du hette så)
Har precis skaffat kamera och har bara fotat stillastående objekt, personer och blommor tills nu.
Tack för länken till Picasa. Fixade ett konto lite snabbt, så nu kan ni själva se på alla suddiga och felexponerade bilder. Om ett par år kan nog jag oxå få till en bra bild. Ni får vänja er med en till glad amatör ute på vägarna.
http://picasaweb.google.se/Nynasbusan/Bulten20090718#
Nynäs
Tack för länken till Picasa. Fixade ett konto lite snabbt, så nu kan ni själva se på alla suddiga och felexponerade bilder. Om ett par år kan nog jag oxå få till en bra bild. Ni får vänja er med en till glad amatör ute på vägarna.
Nynäs
Var på Bulten och fotade för första gången idag,
Nynäs
Det var du som stod där i innersvängen strax efter fem mao? Var på väg hem efter en sväng åt Gnestahållet. Trodde ju att ni fotokillar mest var ute på förmiddagen
/U
Jag är inte så liiite avundsjuk på din nya hoj ska du veta, den är skitsnygg!! Jag var på en vipträff i höstas där de täckte av den, oj vad jag dreglade när jag såg den. Det var så jag stod och övervägde att sälja alla mina hojar i ett svep för den där.
Keep up the good work.
Sorry, glömde nämna att bilderna är jättebra.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|