Bulten 17/7-09

Nynäsbusan

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2006
Hoj
2013 Ducati MTS 1200s T

Var på Bulten och fotade för första gången idag, tack för tipsen Tony? (tror du hette så):tummenupp

Har precis skaffat kamera och har bara fotat stillastående objekt, personer och blommor tills nu.:tuttar

Actionfoto är fruktansvärt svårt, men skitkul :yoparty

Tack för länken till Picasa. Fixade ett konto lite snabbt, så nu kan ni själva se på alla suddiga och felexponerade bilder. Om ett par år kan nog jag oxå få till en bra bild. Ni får vänja er med en till glad amatör ute på vägarna.

http://picasaweb.google.se/Nynasbusan/Bulten20090718#

Nynäs

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Var på Bulten och fotade för första gången idag, tack för tipsen Tony? (tror du hette så):tummenupp

Har precis skaffat kamera och har bara fotat stillastående objekt, personer och blommor tills nu.:tuttar

Tack själv för pratstunden, blev inte så mkt ifrån mig. Lägger in en micke1 bild i hans tråd. Hade några fina bilder på de två busorna som kom orange & röd om du känner ägarna så kan de får bilderna. Hoppas nåt hjälpte de jag sade men det som gäller är att nöta nöta även om jag har långt kvar ännu! :)

Nynäsbusan

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2006
Hoj
2013 Ducati MTS 1200s T

Tack själv för pratstunden, blev inte så mkt ifrån mig. Lägger in en micke1 bild i hans tråd. Hade några fina bilder på de två busorna som kom orange & röd om du känner ägarna så kan de får bilderna. Hoppas nåt hjälpte de jag sade men det som gäller är att nöta nöta även om jag har långt kvar ännu! :)

Jo jag hittade den tråden.
Har lagt in några länkar, men det blev en hel hög bilder på den grabben.
Får väll skylla på att han favoriserades eftersom vi nästan är grannar.

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
De må jag säga att hans filter är tåligt, har ett annat där det är lite mera böjt! :)

2s7jkw9.jpg

30sd215.jpg

KTManders

Medlem
Gick med
26 May 2008
Hoj
KTM 990 sm
Jag är precis i början av min foto kärriär,
så bilderna vart inte så himla bra.
Inte i klass med er andra.
Först nu förstår man verkligen hur duktiga ni fotografer är. :tummenupp

Dessutom har jag ingenstans att lägga upp bilderna på nätet.
Försöker posta några här.

Snyggt motiv dock :gnissla

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)

Mick1! Hahahhaaaaaaaaa! It catches on! ;):yoparty:arsele:krama

Str3 R

Guest
...tackar och bugar för de fina bilderna på nya hojen :tummenupp
Jag är inte så liiite avundsjuk på din nya hoj ska du veta, den är skitsnygg!! Jag var på en vipträff i höstas där de täckte av den, oj vad jag dreglade när jag såg den. Det var så jag stod och övervägde att sälja alla mina hojar i ett svep för den där. :)

Keep up the good work.

Sorry, glömde nämna att bilderna är jättebra. :tummenupp

LORD HUMUNGUS

RIDERS DOD
Gick med
23 Apr 2008
Hoj
KAWASAKI ZX10R

Tack för länken till Picasa. Fixade ett konto lite snabbt, så nu kan ni själva se på alla suddiga och felexponerade bilder. Om ett par år kan nog jag oxå få till en bra bild. Ni får vänja er med en till glad amatör ute på vägarna.

Nynäs

:tummenuppcoolt dom du tog framifrån:tummenupp

zeki

Varför har ni repade knäpuckar ?
Gick med
20 Sep 2008
Hoj
2008 modell grön

Nynäs

Shysst,, bara att vara ihärdig och träna, bilder på hojar kan vara väldigt snygga framifrån men ställ dig helst på andra sidan vägen och inte där du stod i "skottlinjen".

Tråkigt nog har det hänt tråkiga grejer i den där kurvan...

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Så det måste varit dig vi såg första svängen vi drog bulten för dagen, kul med bilder, fastnade tom själv på ett par stycken, 59 e min favvo :D
keep it up :)

Nynäsbusan

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2006
Hoj
2013 Ducati MTS 1200s T
Det var du som stod där i innersvängen strax efter fem mao? Var på väg hem efter en sväng åt Gnestahållet. Trodde ju att ni fotokillar mest var ute på förmiddagen:tummenupp

/U

Tackar för alla fina omdömen och recentioner, jo det är bara att ligga i och fortsätta träna.
Kommer nog försöka hitta en annan kurva att stå i, gillar själv bilderna framifrån men som sagt det kändes lite otäckt att stå mitt i skottlinjen.

Nope, vid fem hade jag redan börjat jobba igen, och mig vill du inte se på Bulten när jag jobbar. (Räddningstjänsten)

Nynäs

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Jag är inte så liiite avundsjuk på din nya hoj ska du veta, den är skitsnygg!! Jag var på en vipträff i höstas där de täckte av den, oj vad jag dreglade när jag såg den. Det var så jag stod och övervägde att sälja alla mina hojar i ett svep för den där. :)

Keep up the good work.

Sorry, glömde nämna att bilderna är jättebra. :tummenupp

Tackar tackar för de fina lovorden... måste också ge cred till alla fotografer som lägger tid och engagemang för att fotografera oss, alltid lika kul med bilder på hojen och (nåja) sig själv...

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS