jetson
Guest
och här kommer mina bilder..
http://www.flickr.com/photos/hobbe/sets/72157627071126877/
Jag vann
Dagens omkörning:
och här kommer mina bilder..
http://www.flickr.com/photos/hobbe/sets/72157627071126877/
Jag vann
Dagens omkörning:
Förvisso dum omkörning men kan förstå att han känner sig tvingad med segpropparna framför sig. Ha de inte legat i bredd som vanligt så hade det åtminstone funnits marginal.
Cyklisterna borde man köra ikapp och om, stoppsladda framför och sedan skjuta i ansiktet.
Dem är roten till allt ont här i världen!
Vem var fotografen som hjälpte till vid olyckan och som senare skjutsade in den chockade tjejen till Karolinska ?
Det var jag som skjutsade tjejen till KS.
Vi är sjukt tacksamma för all den hjälp du ställde upp med efter olyckan.
Skall även tacka från hans sambo.
Hoppas att du är ute och plåtar på onsdag så att vi kan få tacka dig ordentligt. Skicka gärna ditt nummer i ett PM.
/ Thomas
Det finns inget att tacka för, en självklarhet att man hjälper till om man kan. Vi är allihop mc-bröder och systrar.
/Hobbe
Förvisso dum omkörning men kan förstå att han känner sig tvingad med segpropparna framför sig. Ha de inte legat i bredd som vanligt så hade det åtminstone funnits marginal.
Så jävla fint sagt. Du är den finaste jag vet. Du är den finaste i världen. Du är som stjärnorna. Jag är måttligt berusad på rosé.
Jag har normalt sett rätt bra tålamod med att vänta på bra ställen att köra om, men när man hamnar bakom såna där på fel ställen så tar det ju inte särskilt lång tid innan man går bananas inne i hjälmen..
Det är ju helt omöjligt att ta sig förbi på ett vettigt sätt i om att klungan både är bred och lång utan minsta lilla lucka att gå in i om det krisar..
Håller med till fullo. ett enda led med cyklister är inga problem, vare sig för oss eller bilar, men vafan ska de ligga två o tre i bredd för? känns det mer som tour de france för dessa söndagsamatörer då eller?
Så jävla fint sagt. Du är den finaste jag vet. Du är den finaste i världen. Du är som stjärnorna. Jag är måttligt berusad på rosé.
Ofta man ser mc folk som ligger i bredd med.
men tomten i bilen har ju inget innan för pannbenet ser man ju, när man kör om i en lång kurva med "taskig" sikt.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|