Ehh vad är det för bur den gröna har?
Eisbaer skrev:Ledsen men det blev bara skit idag. Misströsta ej, 08an slänger upp kvalitetsbilder strax
En liten fundering angående avåkningar och "saktafarten" vakter (alltså inget negativt om just er idag, bra jobbat i stressad situation)
Hörde just som jag skulle åka från Rosenhill att någon åkt av i fotokurvan, så jag var beredd på att sakta ner och krypa förbi där, samt i huvudet antagit att det redan fanns tillräckligt med folk för att ta hand om skadade.
När jag åker förbi står vakterna och viftar som förväntat men signalen var att vifta över huvudet med händerna, vilket brukar betyda "stanna vi behöver hjälp"
Är det inte bättre att "klappa hunden" för att få folk att sakta farten?
Om det var så att ni behövde hjälp, skäms jag nu som en hund och ber om ursäkt för att jag inte stannade, men jag var helt inställt på att det var en stund sedan olyckan hänt att det inte behövdes ytterligare en stressad amatör som irrar omkring och är i vägen.
Hoppas olycksfågeln kryar på sig!
När hojjarna kommer i 150 känns det viktigare att man syns än att man gör "rätt" tecken. Men jag lovar att vid nästa olycka klappa hunden så du slipper känna oro över att du kanske skulle ha stannat.
Tack alla fotografer.
08an Hur gör man för att spara bilder från ditt album?
Enligt hans pappa ville SÖS ha kvar honom under söndagen för observation. Inga direkta skador vad jag förstod, ont i fot och nacke ..
Förhoppningsvis är han hemma nu.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |